چاينا تلکام سيستم اپراتوري CDMA را به LTE تبديل مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ” Wang Xiaochu,” مدير اجرايي اين شرکت به تازگي فن آوري CDMA شرکت “چاينا يونيکام” را ۱۶ ميليارد دلار خريداري کرده است. چاينا تلکام با اين قرارداد اولين قدم را در بازار تلفن همراه برداشت و مي تواند تعداد کاربران خود را به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ” Wang Xiaochu,” مدير اجرايي اين شرکت به تازگي فن آوري CDMA شرکت “چاينا يونيکام” را ۱۶ ميليارد دلار خريداري کرده است.
چاينا تلکام با اين قرارداد اولين قدم را در بازار تلفن همراه برداشت و مي تواند تعداد کاربران خود را به ۲۵۶ ميليون نفر برساند.
درآمد شرکت چاينا تلکام ۷/۱۷۸ ميليارد RMB (پول رايج چين) است؛ در حالي که درآمد شرکت هاي چاينا يونيکام و چاينا موبايل به ترتيب ۳/۱۴۵ ميليارد و ۳۵۷ ميليارد RMB برآورد شده است.
تعداد کابران تلفن همراه چين تا ماه اگوست ۲۰۰۷حدود ۵۱۵ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۰۱/۳۹ درصد اعلام شده است و در اين کشور دو اپراتور چاينا موبايلو چاينا يونيکام به کاربران تلفن همراه خدمات و سرويس هاي مختلف  از جمله GSM,SPRS,EDGE ارايه مي دهند.
چاينا يونيکام داراي ۱۵۷ميليون و ۵۰۰هزار کاربر دارد و  سرويس هاي GSMوCDMA را در چين ارايه مي دهد.
۱۱۲/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا