تعداد کاربران CDMAجهان رکورد ۴۵۰ميليون نفر را شکست

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده از اين تعداد ۴۳۸ميليون نفر کاربر فناوري CDMA2000و ۹۷ميليون کاربر CDMA2000 1xEV-DOهستند.در ادامه اين گزارش آمده است که بيشترين رشد کاربر در زمينه فناوري CDMA2000 به آسيا اقيانوسيه (APAC)،اروپا ،خاورميانه و آفريقا(EMEA) و آمريکا و(EMEA) بيشترين درصد رشد کاربر را در زمينه فناوري …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده از اين تعداد ۴۳۸ميليون نفر کاربر فناوري CDMA2000و ۹۷ميليون کاربر CDMA2000 1xEV-DOهستند.
در ادامه اين گزارش آمده است که بيشترين رشد کاربر در زمينه فناوري CDMA2000 به آسيا اقيانوسيه (APAC)،اروپا ،خاورميانه و آفريقا(EMEA) و آمريکا و(EMEA) بيشترين درصد رشد کاربر را در زمينه فناوري CDMA2000 1xEV-DOداشته اند. 
 در اين بررسي منطقه APACبا ۲۳۱ميليون کاربر CDMA،۵۱درصد مجموع کل کاربران جهان را دارا مي باشد و آمار نشان مي دهد اين تعداد در فاصله ماه مارس ۲۰۰۷ تا مارس ۲۰۰۸ ميلادي ۳۰درصد رشد داشته است.
آمريکاي شمالي با ۱۴۰ميليون کاربر و ۳۱ درصد رشد ساليانه کاربر، رتبه دوم بازار اين فناوري را دارا مي باشد.
رتبه سوم اين بازار با ۶۲.۸ميليون کاربر در اختيار آمريکاي لاتين و مرکزي است و EMEA با ۱۷.۷ميليون کاربر جايگاه چهارم اين فناوري  را به خود اختصاص داده است.
در ادامه اين گزارش آمده که بيش از ۹۷درصد کاربران CDMAجهان را کساني تشکيل مي دهند که مشترک سرويس هاي نسل سوم  CDMA2000هستند.
آمارها نشان مي دهد که CDMA2000در منطقه APACنسبت به سال گذشته ۳۸درصد رشد داشته است و تعداد کل کاربران اين فناوري به ۲۲۳ميليون رسيده که ۵۱درصد کل کاربران جهان را شامل مي شود.
آمريکاي شمالي با ۱۳۸ميليون و ۳۱درصد سهم بازار رتبه دوم و EMEAبا ۱۶.۵ميليون کاربر در جايگاه سوم اين بازار قرار دارد.
در ادامه اين گزارش به تعداد کاربران CDMA2000 1xEV-DO به تفکيک نواحي پرداخته و با ذکر ۹۷ميليوني تعداد کاربران اين فناوري در سطح جهان ،سهم آمريکاي شمالي را از آن ۵۲ميليون وسهم APACرا ۳۹ميليون اعلام کرده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا