سافت بانك گوشي جديد پاناسونيک ۹۲۱P 3G phone را عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي از پشتيباني سيستم نسل سومي و پرسرعت “ويرا” برخودار است که قابليت ضبط تصاويرويدويي را با سرعتي معادل  15 تا ۳۰ فريم  در ثانيه فراهم مي کند.گوشي ياد شده داراي دوربين ۱/۵ مگاپيکسلي “سيموس”  CMOS با قابليت ضبط …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي از پشتيباني سيستم نسل سومي و پرسرعت “ويرا” برخودار است که قابليت ضبط تصاويرويدويي را با سرعتي معادل  15 تا ۳۰ فريم  در ثانيه فراهم مي کند.
گوشي ياد شده داراي دوربين ۱/۵ مگاپيکسلي “سيموس”  CMOS با قابليت ضبط تصاوير ثابت و متحرک ، فوکوس خودکار روي چهره ، تنظيم خودکار براي ثبت تصوير صورت وفن آوري تنظيم و تصحيح صوت مي باشد.
۹۲۱P 3G phone همچنين داراي صفحه نمايش ۱/۳ اينچي گسترده VGA- 480 – ۸۴۵ پيکسلي ، پشتيباني شبکه هاي WCDMA و GSM ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي microSDHC  است.
اين گوشي در رنگهاي طلايي ، نقره اي ، مشکي ، بنفش ، سبز و صورتي عرضه مي شود و جزييات بيشتري  درباره آن از جمله قيمت فروش وزمان عرضه به بازار درسايت اينترنتي موبايل واک اعلام نشده است.
شرکت سافت بانک درسال ۱۹۸۱ در ژاپن تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر توکيو قراردارد و در زمينه هاي تجارت الکترونيک ، سرويس هاي  پهن باند ، اينترنت ، مديا و ارتباط از راه دور با خطوط ثابت فعاليت مي کند..
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا