نوكيا زيمنس شبکه “سلکام ” مالزي را ارتقا مي دهد

 اين اپراتور به فن آوري پيشرفته نسل سومي و پرسرعت HSPA ، از سرويس هاي جديد تلفن همراه با کيفيت بهتر و سرعت بيشتر استفاده کنند.به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “سافت پديا” ،با نوسازي و مدرن سازي شبکه سلکام مالزي توسط شبکه ” فلکسي” Flexi نوكيا زيمنس ، شرکت …

 اين اپراتور به فن آوري پيشرفته نسل سومي و پرسرعت HSPA ، از سرويس هاي جديد تلفن همراه با کيفيت بهتر و سرعت بيشتر استفاده کنند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “سافت پديا” ،با نوسازي و مدرن سازي شبکه سلکام مالزي توسط شبکه ” فلکسي” Flexi نوكيا زيمنس ، شرکت سلکام مالزي مي تواند ظرفيت سرويس دهي به کاربرانش را افزايش داده و از کارآيي و سرويس هاي جديد برخوردار شود .
“جي پي تاکالا” رييس بخش گروه مشتركين شبكه نوكيا زيمنس درباره قرارداد جديد اين شرکت با سلکام مالزي ، گفت : اعتماد شرکت سلکام به شرکت  نوکيا زيمنس براي انجام اين پروژه مهم  موجب  افتخار ما است و انجام اين پروژه موجب رشد بازار ، تاثير مثبت بر قيمت و افزايش توان پاسخگويي شرکت به نيازهاي فعلي و آتي کاربرانش مي شود.
اگرچه شركت سلكام مالزي با ۲/۷ ميليون کاربر تلفن همراه درمالزي در رتبه دوم قراردارد و شرکت مالزيايي “ماکسيس” Maxis با بيش از ۸ ميليون کاربر تلفن همراه در رتبه اول قرارگرفته است ، با اين حال اين شرکت  مناطق بيشتري از اين کشور را تحت پوشش سرويس هاي نسل سومي و GSM قرارداده است  و با اجراي توافقنامه جديد با نوکيا زيمنس و  ارايه سرويس هاي نسل سومي با کيفيت بالا ، تعداد کاربران بيشتري را جذب و در مقام اول بازار تلفن همراه مالزي قرار خواهد گرفت.
کشورمالزي درحال حاضر داراي حدود ۲۲ ميليون مشترک تلفن همراه وسه اپراتوري Celcom ، Maxis و DiGi  است.
 Nokia Siemens Networks يكي از شرکت ها ي پيشرو در زمينه عرضه فن آوري وتجهيزات ارتباط از راه دور است که با مشارکت شرکت آلماني Siemens AGs COM  يکي از بخشهاي شرکت آلماني زيمنس و گروه معاملات شبکه نوکيا Nokias Network Business Group تاسيس شده است.
اين شرکت  درماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي در کنگره جهاني ۳GSM World Congress اعلام موجوديت کرده و از اول ماه آوريل سال ۲۰۰۷ ميلادي نيزرسما فعاليتش را آغاز کرد،
دفترمرکزي آن در شهر “ايسپو” فنلاند قراردارد  و در جنوب اروپا وسه شعبه از ۵ شعبه اين شرکت در شهر مونيخ آلمان و بخش سرويس آن نيز در هند قراردارد.
نوکيازيمنس در ۱۵۰ کشور فعاليت دارد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا