درآمد داده موبايلي در آمريکاي جنوبي به ۲۳ميليارد دلار خواهد رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ويندسون هولدن”يکي از آگاهان در اين زمينه گفت:اگرچه ما از رشد فزاينده تعداد کاربران در اين منطقه بسيار شگفت زده هستيم اما بايد اين نکته را نيز در نظر داشته باشيم که آمريکاي جنوبي نسبت به مناطق ديگر جهان رشد کندي را در استفاده از فناوري هاي ارتباطي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ويندسون هولدن”يکي از آگاهان در اين زمينه گفت:اگرچه ما از رشد فزاينده تعداد کاربران در اين منطقه بسيار شگفت زده هستيم اما بايد اين نکته را نيز در نظر داشته باشيم که آمريکاي جنوبي نسبت به مناطق ديگر جهان رشد کندي را در استفاده از فناوري هاي ارتباطي غيرازمقوله صوتي آن داشته است.
وي در ادامه گفت:اگر چه ساختار تاريخي و مشکلات آن تاثيري ژرف روي کندي رشد اين فناوري ها داشته است اما نبايد ازنظر دور داشت که هزينه بالاي اين فناوري ها نيز يکي ديگر از مهم ترين دلايل عقب ماندگي اين نوع  فناوري ها در اين بخش از قاره آمريکا است.
در ادامه اين گزارش آمده است که کاهش هزينه ها عامل اصلي رشد استفاده از مفاهيم موبايلي و ارتقا اين بخش از صنعت ارتباطي است.
هولدن تعداد کاربران آمريکاي جنوبي را تا پايان سال ۲۰۰۸ ميلادي ۴۱۱ميليون نفر پيش بيني کرد و افزود: انتظار مي رود اين تعداد تا سال ۲۰۱۳به ۵۵۶ميليون کاربر برسد.
ژوپيتر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از ۵سال گذشته فعاليت خود را آغاز کرده است ودر زمينه بازار تلفن همراه ،سرويس هاي بي سيم ،کاربردها استراتژي هاي بازار ارتباطات تحقيق مي کند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا