۸۰درصد ژاپني ها نمي دانند iPhone چيست

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، بر اساس مطالعاتي که موسسه تحقيقاتي Wired بر روي نيمي از کاربران ژاپني در باره خريد گوشي iPhone انجام داد ثابت شد که تنها ۲۰ درصد آنها گوشي  iPhone را مي شناختند. اين موضوع غير قابل باور اما منطقي نيز به نظر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا،
بر اساس مطالعاتي که موسسه تحقيقاتي Wired بر روي نيمي از کاربران ژاپني در باره خريد گوشي iPhone انجام داد ثابت شد که تنها ۲۰ درصد آنها گوشي  iPhone را مي شناختند.
اين موضوع غير قابل باور اما منطقي نيز به نظر مي رسد زيرا بازار تلفن همراه ژاپن از بازار کشورهاي اروپايي و آمريکايي جايي که گوشي iPhone از محبوبيت خاصي برخوردار است، خيلي متفاوت است.
ما هنوز نمي دانيم آيفون ۳ از چه ويژگي هايي برخوردار است  اما احتمال مي رود که از ويژگي هاي پيشرفته اي چون EDGE برخوردار باشد.
باور اين مساله مشکل است که اين گوشي از صفحه نمايشي با وضوح تصوير۴۸۰ x 854  پيکسل، دوربين ۵ مگاپيکسل و قابليت پخش برنامه هاي تلويزيون برخوردار باشد همه اين ويژگي ها در آخرين گوشي هاي پيشرفته ژاپن وجود دارد جايي که کاربران، گوشي تلفن همراه را بر اساس ليست کاربردها و عملکردهاي گوشي انتخاب مي کنند. 
براي مثال گوشي هاي ۹۲۰P  پاناسونيک، ۹۱۲SH  شارپ، ۹۱۱T توشيبا گوشي هايي هستند که از صفحه نمايش VGA و دوربين سه مگاپيکسل و کليدهاي  بيشتري نسبت به گوشي هايي که تا به حال در اروپا و امريکا عرضه شد، برخوردارند.
البته آيفون از اين ويژگي برخوردار بوده که داراي يک واسط کاربري بسيار ساده نسبت به گوشي هاي ژاپني که حتي براي کاربران اين کشور  نيز پيچيده هستند، برخوردار است.
البته اين واقعيت نيز وجود دارد که کاربران ژاپني ممکن است iPhone را در کنار گوشي هايي چون شارپ، پاناسونيک يا فوجيتسو قرار دهند.
با اين حال شرکت سافت بانک، سومين اپراتور بزرگ ژاپن چند روز پيش اعلام کرد که iPhone نسل سومي را تا پايان سال جاري به کاربرانش عرضه مي کند.
۱۳۵/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا