ارايه سرويس هشدار عمومي پيام کوتاه در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران آمريکايي در مواقع ضروري و حوادث غيرمترقبه ، پيام کوتاه هشدار را از اين آژانس دريافت مي کنندو پيش از اين کميسيون مخابرات فدرال آمريکا  FCC چهارچوب اساسي اين سيستم را آماده کرده بود و اکنون ارايه قطعي اين سرويس به FEMA …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کاربران آمريکايي در مواقع ضروري و حوادث غيرمترقبه ، پيام کوتاه هشدار را از اين آژانس دريافت مي کنندو پيش از اين کميسيون مخابرات فدرال آمريکا  FCC چهارچوب اساسي اين سيستم را آماده کرده بود و اکنون ارايه قطعي اين سرويس به FEMA واگذار شده است.
سرويس سيستم هشدار  عمومي طي دو ماه آينده مورد آزمايش قرار مي گيرد و احتمال مي رود که تا سال ۲۰۰۹ ارايه آن  به کاربران آمريکايي آغاز شود.
آژانس فدرال وضعيت هاي اضطراري (FEMA)  که از ۳۰ مارس ۱۹۷۹ آغاز به کار کرده است وظيفه هشدار هاي جمعي را در حوادث غير مترقبه به عموم مردم دارد.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است ودر اين کشور ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا