قيمت تمامي مدل هاي سوني اريکسون کاهش يافت

“آرش رهنما” در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد، از ديگر دلايلي که باعث شده تا بهاي گوشي هاي موجود در بازار از جمله گوشي هاي سوني اريکسون کاهش يابد مي توان به انتشار خبر کاهش تعرفه واردات گوشي به ۱۰ درصد اشاره کرد.وي افزود: به دليل انتشار خبر فوق،  متقاضيان خريد …

“آرش رهنما” در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد، از ديگر دلايلي که باعث شده تا بهاي گوشي هاي موجود در بازار از جمله گوشي هاي سوني اريکسون کاهش يابد مي توان به انتشار خبر کاهش تعرفه واردات گوشي به ۱۰ درصد اشاره کرد.
وي افزود: به دليل انتشار خبر فوق،  متقاضيان خريد اين مارک گوشي به طور چشمگيري  نسبت به گذشته کاهش پيدا کرد به طوري که به موجب اين امر، بيشتر فروشندگان مجبور به تعديل قيمت گوشي هاي پرفروش سوني اريکسون شدند.
اين فعال بازار تصريح کرد:  گوشي K810 سوني اريکسون که تا چندي پيش در بازار تلفن همراه خيابان جمهوري تهران به بهاي دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسيد هم اکنون با قيمت دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
رهنما افزود: مدل هاي همچون K800 ، K850 ، T650 ، W580 و  S500 سوني اريکسون نيز که به عنوان گوشي هاي خوش فروش اين برند به شمار مي آيد در زمان حاضر با تعديل قيمتي در حدود ۲۰۰ هزار ريالي به فروش مي رسد.
وي افزود: هم اکنون گوشي هاي فوق به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۰ هزار ريال و يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا