کاهش قيمت گوشي G800 سامسونگ در بازار تلفن همراه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.در همين حال شرکت “پارس ماکروتل” توزيع کننده رسمي گوشي هاي سامسونگ گوشي G800 را با قيمت سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه توزيع …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
در همين حال شرکت “پارس ماکروتل” توزيع کننده رسمي گوشي هاي سامسونگ گوشي G800 را با قيمت سه ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه توزيع مي کند.
گفته مي شود اين مدل از برند سامسونگ به دليل ظاهري شيک و امکانات بالا از فروش خوبي برخوردار شد به طوري که در ليست گوشي هاي پرفروش در بازار تلفن همراه قرار گرفت.
اين مدل که جزو خانواده ULTRA قرار دارد مجهز به دوربين پنج مگاپيکسلي بوده که از قابليت زوم سه X optical و فلش Xenon برخوردار است .
گوشي G800 سامسونگ از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي با ۱۳۴ گرم وزن درترکيب رنگي نقره اي و مشکي به بازار جهاني تلفن همراه عرضه شده است.
صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل ۲.۴ اينچ،حافظه داخلي ۱۶۰ مگابايتي از جمله قابليت هاي اين گوشي است.
مدل فوق داراي صفحه نمايش لمسي ۳۲۰در ۲۴۰پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک ۴۰کاناله است .اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا