تي موبايل شايعه فروش اطلاعات کاربران خود درجمهوري چک را تکذيب کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت :در برنامه خبري که اواخر هفته گذشته تلويزيون ملي چک پخش کرد، آمده بود که تي موبايل قانون حفاظت اطلاعات کاربران را ناديده گرفته و آن را نقض کرده است.در اين برنامه خبري اعلام شد که  تي موبايل اطلاعات را به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت :در برنامه خبري که اواخر هفته گذشته تلويزيون ملي چک پخش کرد، آمده بود که تي موبايل قانون حفاظت اطلاعات کاربران را ناديده گرفته و آن را نقض کرده است.
در اين برنامه خبري اعلام شد که  تي موبايل اطلاعات را به منظورارايه سرويس هاي کارت اعتباري که مارک مشترک دو شرکت روي آن حک شده به اين بانک فروخته است.
تي موبايل با رد تمام اتهامات وارده اعلام کرد :تمام همکاري هاي انجام شده بين دو شرکت در چارچوب قوانين مصوب بوده است و هيچ گونه سرپيچي از سوي اين دو شرکت در مورد اطلاعات کاربران صورت نگرفته است.
 تي موبايل با بيان اين که اين اپراتور بخشي را درشرکت خود تاسيس کرده که منحصرا به حفاظت اطلاعات اختصاص دارد افزود : اين اطلاعات تمام داده هاي تشخيص هويت افراد را در بر مي گيرد ولي شامل اطلاعات شخصي و خصوصي کاربران نمي شود.
اين اپراتور در ادامه افزود: ما در اين طرح فقط با کاربراني تماس گرفتيم که استفاده از اطلاعات را در مواردي اين چنين نپذيرفته بودند.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان، آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، چک ، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTS,CDMA,CDMA2000 از جمله سرويس هايي است که توسط اين اپراتور ارايه مي شود.
اين اپراتور تا ۱۱سپتامبر ۲۰۰۷در سراسر مناطق تحت پوشش ۱۱۳ميليون و ۷۰۰هزار کاربر داشته است و تعداد مشترکين آن در چک بيش از پنج ميليون نفر و رتبه آن در بين سه اپراتور اين کشور اول مي باشد.
Komercni Bankaيکي از بانک هاي اصلي در جمهوري چک مي باشد که در سال ۱۹۹۰ميلادي تاسيس شد ودر حال حاضر به يک ميليون و۵۰۰هزار مشتري خود در ۳۵۰شعبه مختلف خدمات رساني مي کند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا