خصوصي سازي آزموني جدي براي مديران دولتي است

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت مخابرات ايران، غفاريان كه در همايش مديران عامل استانها  سخن مي گفت :اين مطلب خاطر نشان كرد : در طول ۲ سال گذشته مديران و كاركنان شركت مخابرات ايران در بخش هاي مختلف تلفن همراه ، تلفن ثابت و ارتباطات روستايي …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت مخابرات ايران، غفاريان كه در همايش مديران عامل استانها  سخن مي گفت :اين مطلب خاطر نشان كرد : در طول ۲ سال گذشته مديران و كاركنان شركت مخابرات ايران در بخش هاي مختلف تلفن همراه ، تلفن ثابت و ارتباطات روستايي گام هاي بلندي را به سمت بهره مندي عموم مردم از ارتباطات برداشته اند و اينك در آستانه خصوصي سازي، علاوه بر حفظ روحيه ي سازندگي بايد همسو با تحولات پيش رو ، حركت كنند .
وي توجه مديران را به شاخص هاي  افزايش ارزش سهام در بورس مورد تأكيد قرار داد و اظهار داشت : از آنجائيكه شركت مخابرات ايران از همان ابتدا به صورت شركت سهامي عام وارد بورس خواهد شد ، دقت در نكات ياد شده ، عبور موفقيت آميز از مرحله گذار را تضمين خواهد كرد .
غفاريان در ادامه سخنان خود به عرضه خدمات ارزش افزوده اشاره كرد و گفت : امروزه شركت هايي موفق هستند كه تنوع  را در دستور كار خود قرار داده اند .
وي همچنين ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته در توسعه شبكه ي مخابراتي تا حدود زيادي فاصله ايجاد شده در قالب شكاف ديجيتالي برطرف شده است ؛ هر چند تا رسيدن به نقطه ي  مطلوب  فاصله داشته و كارهاي بسياري را به ويژه در توسعه ارتباطات جاده اي و روستايي پيش رو داريم .
وي در ادامه همايش خود از مديران عامل استانهايي كه در حوزه ي تلفن همراه موفق عمل كرده اند به نمايندگي از دكتر سليماني وزير ارتباطات و فنآوري اطلاعات تقدير به عمل آورد .
بر همين اساس در بخش رشد سايت هاي BTS استان هاي گيلان با ۱/۲۳ درصد ، سيستان و بلوچستان با ۹۰/۸۹ درصد ، خوزستان با ۱۹/۸۵ درصد بيشترين ميزان رشد را داشته اند .
در قسمت كيفيت عملكرد شبكه ي راديويي نيز استانهاي قم ، گيلان و تهران مورد تقدير قرار گرفتند .
استانهاي هرمزگان ، كرمانشاه و كردستان نيز بيشترين ميزان ثبت نام را به خود اختصاص داده اند . استان هاي گيلان ، كردستان و مازندران از كمترين لاوصولي ها برخوردار بودند .
شايان ذكر است  غفاريان حمايت همه جانبه رياست جمهور و اعلام رضايت مردم از عرضه ي وسيع خدمات مخابراتي را عامل تعيين كننده اي در حركت رو به جلوي شركت مخابرات ايران عنوان كرد .
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا