ارزش سرويس هاي پهن باند بي سيم آمريکا به ۴۲۷ميليارد دلارخواهد رسيد

چشمگير صنعت بي سيم در ارتقا رشد اقتصادي امريکا است.به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش CTIA سود ناشي از توليد ناخالص ملي تا ده سال آينده در اين کشور۸۶۰ميليارد دلار برآورد شده است. اين مرکز بدوناشاره به ارزش کنوني سرويس هاي پهن باند اعلام کرد:تمرکز اصلي اين بررسي روي تاثير استفاده و …

چشمگير صنعت بي سيم در ارتقا رشد اقتصادي امريکا است.
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،در گزارش CTIA سود ناشي از توليد ناخالص ملي تا ده سال آينده در اين کشور۸۶۰ميليارد دلار برآورد شده است.
اين مرکز بدوناشاره به ارزش کنوني سرويس هاي پهن باند اعلام کرد:تمرکز اصلي اين بررسي روي تاثير استفاده و گسترش فناوري بي سيم آمريکا در حال حاضر و تاثيرات آن روي اقتصاد آمريکا در آينده مي باشد.
در اين گزارش از بهينه سازي ،گسترش و ارتقا صنعت بي سيم در اين کشور به عنوان عاملي مهم و کليدي در رشد و توسعه اقتصاد آمريکا نام برده و اعلام شد، در دوره اي که اقتصاد آمريکا با رکود مواجه شده و در تنگنا قراردارد بيشتر کارفرمايان سعي مي کنند تا با استفاده از فناوري هاي پهن باند بي سيم در جهت کاهش هزينه ها،افزايش کارايي و توليد و حفظ موقعيت خود در بازار رقابتي گام بردارند.
CTIA اعلام کرد : دربازار آمريکا بخش مراقبت هاي بهداشتي پزشکي و گروه هاي تجاري کوچک برندگان اصلي هستند که سياست هاي اصلي خود را بر پايه استفاده از فناوري هاي بي سيم بنيان نهاده اند.
CTIA درادامه گزارش خود به بخش مراقبت هاي بهداشتي پزشکي پرداخته وعنوان مي کند اين بخش در سال ۲۰۰۵ ميلادي با به خدمت گرفتن فناوري هاي  بي سيم باعث کاهش سهم زيادي از هزينه هاي خود شد به طوري که از آن زمان تاکنون ارزش ارتقا بازدهي  مربوط به استفاده از پهن باند در صنعت مراقبت هاي بهداشتي آمريکا به ۶.۹ميليارد دلار رسيده است و پيش بيني مي شود اين ميزان تا سال ۲۰۱۶ با رشدي سه برابر، به ۲۷.۲ميليارد دلار برسد.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در مريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر، ضريب نفوذ  آن ۸۱ درصد است و ۱۸اپراتور  فعال دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا