اورنج شارژر انرژي حرکتي ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پاکت لينک”، اين شارژر انرژي خود را از انرژي حرکتي بدن دريافت مي کند.اورنج در سال ۲۰۰۸ قصد دارد يک سري تکنولوژي جديد را آزمايش کند که از جمله آن مي توان به نسخه توسعه يافته شارژر بادي و همچنين شارژر آزمايشي که انرژي خود …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پاکت لينک”، اين شارژر انرژي خود را از انرژي حرکتي بدن دريافت مي کند.
اورنج در سال ۲۰۰۸ قصد دارد يک سري تکنولوژي جديد را آزمايش کند که از جمله آن مي توان به نسخه توسعه يافته شارژر بادي و همچنين شارژر آزمايشي که انرژي خود را از  حرکت کاربر دريافت مي کند، اشاره کرد.
جشنواره “گلاستون بري” در پايان ماه ژوئن سال جاري برگزار مي شود وهمکاري اورنج با اين جشنواره در سال ۲۰۰۰ با ارايه تکنولوژي شارژر موبايل Truck آغاز شد که مي توانست در آن واحد ۵۰ گوشي تلفن همراه را شارژ کند و درسال گذشته ۶۵ هزار شرکت کننده اين جشنواره  از تکنولوژي هاي اورنج استفاده کردند.
سال گذشته اورنج تکنولوژي شارژر بادي تلفن همراه را ارايه داد که اولين شارژري در بريتانيا بود که انرژي خود را از باد دريافت مي کرد و مناسب مسافراني بود که چادر مي زنند.
جشنواره “گلاستون بري” در جنوب غربي انگليس در ۶ مايلي شهر “گلاستون بري” برگزار مي شود و در سال ۲۰۰۷ بيش از ۷۰۰ برنامه  در آن اجرا شد.
فرنس تله کام از طريق اورنج که برندي جهاني است سرويس هاي تلفن همراه خود را به ۱۷۱ ميليون نفر در بيش از ۲۲۰ کشور جهان ارايه مي دهد و اورنج ۹۹ درصد جمعيت بريتانيا را پوشش مي دهد.
 اين اپراتور تحت نام اورنج و فرنس تله کام سرويس هاي محتوايي، ثابت، همراه، اينترنتي و پهن باند را انتقال مي دهد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا