کيوسرا و ويرجين موبايل نمونه جديد گوشي Wild Card را توليد کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين شرکت ها نمونه قبلي اين گوشي را سال گذشته ميلادي عرضه کردند و قرار است در “فستيوال موبايل” که در  9 و ۱۰ اگوست در بالتيمور (آمريکا) برگزار خواهد شد، يکهزار و ۵۰۰ دستگاه از آن را به قيد قرعه بفروش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين شرکت ها نمونه قبلي اين گوشي را سال گذشته ميلادي عرضه کردند و قرار است در “فستيوال موبايل” که در  9 و ۱۰ اگوست در بالتيمور (آمريکا) برگزار خواهد شد، يکهزار و ۵۰۰ دستگاه از آن را به قيد قرعه بفروش برسانند.
اين گوشي داراي دو صفحه نمايش ، صفحه کليد کامل مدل QWERTY ، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي  و سيستم اتصال بي سيم بلوتوث است.
کيوسرا رنگ بدنه اين گوشي را از مشکي به سفيد شفاف و کليد هاي صفحه کليد   آن را به رنگ آبي تغيير داده و تصاوير پس زمينه اي زيبايي را روي آن دانلود کرده است.
ويرجين موبايل همچنين ۵۰ آهنگ را بطور رايگان از طريق eMusic و اشتراک يک ساله مجله SPIN را با استفاده از اين گوشي دراختيار خريدار مي گذارد.
قيمت اين گوشي  که از ۲۵ ماه مي تا ۳۱ جولاي  در تعداد محدود و توسط فروشگاههاي شرکت Best Buy عرضه خواهد شد، ۹۹/۹۹ دلار تعيين شده است.
شرکت کيوسرا درسال ۱۹۵۹ در ژاپن تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر توکيوقراردارد ودر زمينه توليد و ارايه  سيستم ها و وسايل ديجيتالي و الکترونيکي ، تجهيزات ارتباط از راه دور، اجزا و قطعات نيمه رسانا فعاليت دارد.
شرکت “ويرجين موبايل” در سال ۲۰۰۲ ميلادي با همکاري مشترک شرکت هاي “ويرجين گروپ”و “اسپرينت”    با سهم برابر ۵۰ درصد  تاسيس شد.
اين شرکت سرويس هاي اعتباري تلفن همراه را در اختيار کاربران آمريکايي بويژه جوانان  که قادر به استفاده از سرويس هاي قراردادي نيستند ،  قرار مي دهد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا