آمريکا و چاينا موبايل شبکه نسل بعدي را آزمايش مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “آي تي واير”، اپراتورهاي “بريتيش تله کام”، “چاينا موبايل” و “وودافون” به همراه بخش “نشنال کاميونيکيشن سيستم” آژانس امنيت داخلي آمريکا  شبکه نسل بعدي (NGN) را در طرح سراسري با نام GMI 2008 را ۲۰ تا ۳۱ اکتبر به آزمايش مي گذارند.. اين اتفاق به …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “آي تي واير”، اپراتورهاي “بريتيش تله کام”، “چاينا موبايل” و “وودافون” به همراه بخش “نشنال کاميونيکيشن سيستم” آژانس امنيت داخلي آمريکا  شبکه نسل بعدي (NGN) را در طرح سراسري با نام GMI 2008 را ۲۰ تا ۳۱ اکتبر به آزمايش مي گذارند..
اين اتفاق به توليد کنندگان تجهيزات از جمله “هوواوي” و NEC امکان مي دهدکه  تجهيزات خود را در شبکه نسل جديد به طور عملي آزمايش کنند.
در اين طرح کيفيت سرويس، سرويس هاي  IPTV، جستجوگر محلي، تماس هاي اضطراري، مکان يابي، سرويس هاي دسترسي وب محور، و مديريت عملکرد IPTV با مديريت از راه دور دستگاه هاي IPTV بررسي .
مي شود.
شبکه نسل بعدي (NGN) به جاي استفاده از مدار سوئيچينگ جهت انتقال تماس هاي تلفني از بسته ها و تکنولوژي voip استفاده مي کند و اين شبکه ي بسته محور قادر به ارايه سرويس هاي مختلف از جمله سرويس هاي مخابراتي بوده و استفاده از پهن باندهاي چندگانه را براي تکنولوژي هاي انتقال فراهم مي کند.
سازمان امنيت داخلي آمريکا متشکل از ۲۲ آژانس، پس از حمله تروريسيتي ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ راه اندازي شد و بخش هايي را به کشف خطرات هسته اي داخلي، تحقيق و اطلاعات نظامي، مديريت، همکاريز عملگردي، سياست، آمالدگي و علوم و تکنولوژي اختصاص داده است.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا