سرويس پيامک تلفن ثابت ، نيمه دوم سال راه اندازي مي شود

به گزارش موبنا محمد روح الهي، اظهار داشت:شرايط فني لازم براي ارسال پيامک از طريق تلفن ثابت فراهم شده و تعرفه ارايه اين سرويس نيز به تصويب مراجع ذي صلاح رسيده است. وي گفت: سرمايه‌گذاري در اين پروژه از سوي بخش خصوصي و شرکت مخابرات استان تهران، تأمين مي‌شود. وي افزود: پايلوت اين پروژه، سال …

به گزارش موبنا محمد روح الهي، اظهار داشت:شرايط فني لازم براي ارسال پيامک از طريق تلفن ثابت فراهم شده و تعرفه ارايه اين سرويس نيز به تصويب مراجع ذي صلاح رسيده است.
وي گفت: سرمايه‌گذاري در اين پروژه از سوي بخش خصوصي و شرکت مخابرات استان تهران، تأمين مي‌شود.
وي افزود: پايلوت اين پروژه، سال گذشته و با موفقيت در شرکت مخابرات استان تهران اجرا و هم اکنون امکان ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت و همراه و نيز از تلفن همراه به ثابت فراهم است.
روح الهي خاطر نشان کرد: سرويس پيام کوتاه در تلفن ثابت، از تمامي ويژگي هاي اين سرويس در تلفن همراه برخوردار بوده و اعلام موفق يا ناموفق بودن ارسال و همچنين تکرار عمليات ارسال تا فرستادن پيام، از جمله ويژگي‌هاي آن محسوب مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، روح الهي در خصوص تعرفه‌ ارايه اين سرويس نيز گفت: بر اساس مصوبه کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعرفه ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت به تلفن ثابت درون شهري معادل يک پالس يعني  مبلغ ۷/۴۴ ريال در نظر گرفته شده است.
مدير عامل مخابرات استان تهران در خصوص اقدامات در دست اجرا براي ارايه اين سرويس، تصريح کرد: در حال حاضر، “طرح قرارداد” ميان شرکت مخابرات استان تهران و بخش خصوصي متقاضي ارايه اين سرويس، در حال تدوين است که اميدواريم طي دو ماه آينده نهايي شود.
وي افزود: در صورت آماده شدن طرح قرارداد در مدت زمان پيش بيني شده، فراخوان انتخاب پيمانکار براي اين سرويس تا پايان تابستان سال جاري، منتشر خواهد شد.
تعرفه ارسال پيام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت بين شهري و همچنين موبايل نيز معادل دو پالس و تعرفه استفاده از اين سرويس در ارتباط با خارج از کشور معادل پنج پالس در نظر گرفته شده است.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا