تلفن همراه کارمندان را پرکارتر کرده است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلگراف”، بر اساس تحقيق جديدي که در کانادا در زمينه گوشي هاي بلک بري صورت گرفت ، نشانمي دهد که  گوشي هاي بلک بري با امکانات جديدي و کاملي که دارد، کاربران را به سه ساعت کار اضافي در روز ترغيب مي کند.در اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلگراف”، بر اساس تحقيق جديدي که در کانادا در زمينه گوشي هاي بلک بري صورت گرفت ، نشانمي دهد که  گوشي هاي بلک بري با امکانات جديدي و کاملي که دارد، کاربران را به سه ساعت کار اضافي در روز ترغيب مي کند.
در اين تحقيق ۸ دهم کارمندان ادارات اعلام کرده اند که حداقل ۱۱ ساعت در روز کار مي کنند زيرا امکان دسترسي به اينترنت از طريق  تلفن همراه بسيار آسان شده است ،۵ درصد نيز تنها علت کار اضافي را گوشي هاي بلک بري دانسته اند.
۶ دهم تجار نيز اعلام کرده اند که گوشي هاي بلک بري را هنگام خواب در کنار خود قرار مي دهند چون ممکن است تماس ضروري کاري يا ايميل مهمي را دريافت کنندو بيش از يک سوم کاربران نيز اعلام کردند که با کمک گوشي هاي بلک بري در هر ساعت شبانه روز آماده به کار هستند. 
اين تحقيق که روي يکهزار و ۵۰۰ کارمند انجام شد، نشان مي دهد که استفاده از تلفن همراه در کار به يک اعتياد تبديل شده است.
تحقيق مشابهي که توسط Office Angels انجام شده نشان مي دهد که کاربراني که از طريق گوشي هاي بلک بري به شبکه WiFi متصل هستند در سال ۲۰ روز اضافه کار دارند  و از تعطيلات خود استفاده نمي کنند.
بلک بري تهيه کننده ابزارهاي همراه بي سيم و يکي از شرکت هاي فرعي شرکت ريم کانادا مي باشد،اين شرکت از سال۱۹۹۹ سرويس هاي، پيام کوتاه، فکس اينترنتي، مرورگروب، ايميل، تلفن همراه و غيره را ارايه مي دهد.
تعداد کل کاربران کانادا  36/19 ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۹/۵۷ درصد است.
۶ اپراتور در کانادا فعال هستند که مهمترين آنها “راجرز” با ۱۵۵/۷ ميليون مشترک تلفن همراه است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا