اورپات گروپ ساعت ساز وارد بازار تلفن همراه هند شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اورپات ،ورود به بازار گوشي هاي ارزان قيمت را يکي از اهداف اين شرکت اعلام کرد و افزود:پيش بيني مي کند تا پايان سال حدود ۲ميليون گوشي ارزان قيمت  در اين بازار به فروش برساند.اين شرکت در گزارش خود همچنين اعلام کرد، درصدد است تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اورپات ،ورود به بازار گوشي هاي ارزان قيمت را يکي از اهداف اين شرکت اعلام کرد و افزود:پيش بيني مي کند تا پايان سال حدود ۲ميليون گوشي ارزان قيمت  در اين بازار به فروش برساند.
اين شرکت در گزارش خود همچنين اعلام کرد، درصدد است تا سال ۲۰۰۹ميلادي کارخانه توليد تلفن همراه را در گجرات هند احداث کند و به گفته “نويل پاتل” مدير اورپات ، نمونه اوليه گوشي هاي اين شرکت در چين مونتاژ خواهد شد.
وي افزود:اين شرکت بيش از ۸۰ نمايشگاه و بيش از ۵۰هزار مرکز فروش دارد که همه گوشي هاي توليد اين شرکت در تمامي اين مراکز عرضه خواهد شد.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در اين کشور ۲۲۵ميليون و ضريب آن  در اين کشور پر جمعيت بيش از۱۹درصد است.
رتبه دوم بازارآسيا در اختيار هند مي باشد.همانند چين بازارارتباطي اين کشورنيزدرچنبره شبکه gsmمي باشدبه طوريکه سهم اين شبکه با ۱۹۸.۵۸ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ حدود ۷۵.۱درصد بوده است.اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد.
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ در مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا