وب سايت موبايل موسسه خيريه بيماران سرطاني در انگليس افتتاح شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه هدف از افتتاح اين سايت را معرفي اين موسسه به مردم و آشنايي کاربران با خدماتي که ارايه مي دهد و از همه مهم تر جذب بيش از پيش کمک هاي مردمي اعلام کرد.وي افزود:کاربران علاوه بر بازديد از بخش هاي مختلف اين سايت مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه هدف از افتتاح اين سايت را معرفي اين موسسه به مردم و آشنايي کاربران با خدماتي که ارايه مي دهد و از همه مهم تر جذب بيش از پيش کمک هاي مردمي اعلام کرد.
وي افزود:کاربران علاوه بر بازديد از بخش هاي مختلف اين سايت مي توانند سمبل ها و نشانه هاي موسسه خيريه ماري کوري را که در چهار رنگ مختلف وجود دارد براي صفحات زمينه خود دانلود کنند.
اين مقام آگاه که نامش ذکر نشد ضمن بيان اين که هزينه دانلود هر کدام ازاين تصاوير يک پوند و ۵۰ پنس است ،گفت: در آمد حاصله صرف هزينه ها موسسه خواهد شد.
در اين سايت همچنين کاربران مي توانند با فشار يک دکمه براي اهدا کمک هاي خود با مرکز تماس بگيرند.
“اشلي شوفيلد”مدير بازاريابي کاربران تسکو گفت:ما اين سايت را براي کاربران تسکو که روزانه آخرين اخبارمختلف سياسي ،فرهنگي  ،ورزشي  را مرور مي کنند يا به دانلود اهنگ و موزيک مي پردازند احداث کرديم و پيش بيني مي کنيم هر هفته حدود يکصد هزار نفر از اين سايت بازديد کنند.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي ۷۷ميليون ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۲۷.۶درصد اعلام شده است.
در انگليس ۱۱اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که اپراتور تسکو با بيش از ۱.۵ميليون کاربر رتبه هفتم را در جدول رد بندي اپراتورهاي اين کشور و رتبه دوم را در بين اپراتورهاي شبکه مجازي انگليس به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا