سود خالص اپراتور “ايندوسات” اندونزي ۲۷ درصد افزايش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “رويترز”، اپراتور “ايندوسات” اعلام کرد که سود خالص شرکت در فصل اول به ۹/۶۱۳ ميليارد روپيه برابر با ۸۷/۶۵ ميليون دلار رسيده استکه اين رقم در دوره مشابه سال گذشته ميلادي ۹/۴۸۳ ميليارد روپيه بود.تعداد مشترکان تلفن همراه در اندونزي با هشت اپراتور فعال در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “رويترز”، اپراتور “ايندوسات” اعلام کرد که سود خالص شرکت در فصل اول به ۹/۶۱۳ ميليارد روپيه برابر با ۸۷/۶۵ ميليون دلار رسيده استکه اين رقم در دوره مشابه سال گذشته ميلادي ۹/۴۸۳ ميليارد روپيه بود.
تعداد مشترکان تلفن همراه در اندونزي با هشت اپراتور فعال در سال هاي اخير به شدت افزايش يافته است و انتظار مي رود تا پايان سال جاري از ۹۰ميليون نفر  به ۱۲۰ ميليون نفر برسد.
۴۰ درصد سهام ايندوسات در اختيار “آسيا موبايل هولدينگ” است و “اس تي تله مديا” ي سنگاپور ۷۵ درصد کنترل “آسيا موبايل هولدينگ” را در دست دارد.
“اس تي تله مديا” کاملاً تحت کنترل Temasek Holdings سازمان سرمايه گذاري دولت سنگاپور قرار دارد.
ايندوسات از لحاظ سهم بازار پس از Telkomsel در بازار تلفن همراه اندونزي رتبه دوم را دارد  و تعداد کاربران  4/26 ميليون نفراست که سالانه ۵۰ درصد به اين تعداد افزوده مي شود.
اندونزي با مساحتي حدود يک ميليون و ۹۲۲هزار و ۵۷۰ کيلومتر مربع و ۲۲۲ميليون و ۶۱۱هزار نفرجمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن جاکارتا است.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا