مدل p3300 اچ تي سي

مدل ۳۳۰۰ P يکي از کوچکترين و سبک ترين گوشي هايي که داراي Wi-Fi، مسيريابي GPS و راديو FM است. اين سه ويژگي  گوشي (P3300) را از ساير مدل هاي HTC مجزا مي کند.** طراحيگوشي اچ تي سي مدل ۳۳۰۰  طراحي مناسب و اندازه کوچکي دارد. ابعاد تلفن  108 در ۵۸.۴  در ۱۷ميلي متر و …

مدل ۳۳۰۰ P يکي از کوچکترين و سبک ترين گوشي هايي که داراي Wi-Fi، مسيريابي GPS و راديو FM است. اين سه ويژگي  گوشي (P3300) را از ساير مدل هاي HTC مجزا مي کند.
** طراحي
گوشي اچ تي سي مدل ۳۳۰۰  طراحي مناسب و اندازه کوچکي دارد. ابعاد تلفن  108 در ۵۸.۴  در ۱۷ميلي متر و وزن آن ۱۳۰ گرم است. اين مدل يکي از سبک ترين تلفن هاي Pocket PC است. P3300 از مواد پلاستيکي مات ساخته شده است و از استحکام کافي برخوردار است.
بلندگوي مکالمه در قسمت فوقاني قاب جلو و بالاي صفحه نمايش قرار دارد. آرم HTC نيز در اين قسمت مشاهده مي شود.قلم در پايين گوشه راست قرار مي گيرد که استفاده از آن آسان است. دو LED کوچک در دو طرف بلندگو بالاي صفحه نمايش مشاهده مي شود که براي نورهاي سرويس بکار مي روند.
کليد روشن و خاموش و کليد دوربين در طرف راست تلفن قرار دارد. کليد دوربين محل مناسبي ندارد و استفاده از آن خيلي آسان نيست کانکتور MiniUSB و محل بند مچ در پايين تلفن قرار گرفته است. دستگاه از طريق MiniUSB شارژ شده و به PC وصل مي شود. براي وصل کردن هدفون و گوش دادن به موسيقي نيز از اين پورت استفاده مي شود. از سيم هدفون به  عنوان آنتن راديو نيز استفاده مي شود.
** صفحه نمايش
اين گوشي داراي يک صفحه نمايش ۸. ۲ اينچ با وضوح QVGA است که ۶۵ کيلو رنگ را نشان مي دهد. صفحه نمايش بخش عمده اي از قاب جلو را مي پوشاند. وضوح تصاوير ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل است و کيفيت خوبي دارند.
** سيستم پخش کننده
مدل فوق به Media Player مجهز است که در واقع نرم افزار چند رسانه اي براي فايل هاي صوتي و تصويري است. از فرمت MP3 ، WMA  و WAV پشتيباني مي شود. پس از به روز رساني فايل ها ، تمامي فرمت هاي پشتيباني شده پيدا مي شود و آنها را مي توان به Play List اضافه نمود. آهنگ ها را مي توان براساس خواننده، آلبوم و نوع  موزيک مشاهده کرد.
 همچنين از فرمت  MPEG4 ، H.263 ، WMA و ۳GP  براي پخش فايل هاي تصويري پشتيباني مي شود.
** دوربين
گوشي ۳۳۰۰ داراي دوربين ديجيتال دو مگا پيکسلي است. دوربين و آينه خود نگاره در قاب پشت تلفن قرار دارد اما LED در اين قسمت مشاهده نمي شود تا به عنوان فلش عمل کند. بعد از فشار دادن کليد دوربين در طرف راست تلفن، نرم افزار آن ۵ ثانيه بعد فعال مي شود. بعد از گرفتن عکس نيز بايد ۵ ثانيه ديگر منتظر بمانيد تا دوربين، عکس را با بالاترين کيفيت در حافظه داخلي ذخيره کند.
** حافظه
حافظه داخلي ۶۴ MB RAM ،  128 MB ROMو Texas Instruments OMAP850 200 MHz اين گوشي توسط کارت حافظه  microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي که کمتر از هفت ماه است وارد بازار تلفن همراه کشور شده است به بهاي شش ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران اين برند قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا