پنتک گوشي Breeze را به بازار عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي براي آن دسته از کاربراني آيده ال و مناسب است که خواهان گوشي هاي ساده با کاربري راحت هستند و با طراحي ساده ، منوي خلاصه شده داراي صفحه نمايش گسترده و صفحه کليد  بزرگ و کليد هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي براي آن دسته از کاربراني آيده ال و مناسب است که خواهان گوشي هاي ساده با کاربري راحت هستند و با طراحي ساده ، منوي خلاصه شده داراي صفحه نمايش گسترده و صفحه کليد  بزرگ و کليد هاي با قابليت شماره گيري راحت توليد شده است.
گوشي تلفن همراه Pantech Breeze نتيجه همکاري و همفکري مشترک شرکت هاي پنتک و اي تي اند تي است و داراي کليدهاي ميانبر براي برقراري ارتباط راحت وسريع ، بلندگوي قوي ، قابليت ارسال و دريافت پيام متني SMS با فونت بزرگ ، کليد هاي لمسي ، کليدهاي نسبتا بزرگ براي روشن و خاموش کردن بلند گو مي باشد.
اين گوشي داري  سه کليد قابل برنامه ريزي -۱-۲-۳ Quick-Call Keys – است که درزير صفحه نمايش گوشي قرارداده شده اند و کاربر مي تواند با فشاردادن يکي از سه کليد شماره گيري کرده و با فشاردادن دکمه بعدي شروع به مکالمه کند.
گوشي ياد شده داراي يک  دوربين با کليد اختصاصي است  که بافشار دادن اين دکمه  کاربر مي تواند گزينه هاي “take a picture” و “photo album” را انتخاب کرده و به کاربردهاي آن دسترسي داشته باشد.
اين گوشي همچنين داراي کليدهايي است که علاوه برشماره ، صوتيAudible) (Keys نيزهستند ، به اين معنا که بافشار دادن هرکليد صدايي شنيده مي شود . اين قابليت براي کاهش خطا دربکارگيري کليد ها براي کاربراني است که مشکل بينايي دارند .
 Pantech Breeze داراي سيستم چهارباندي GSM با قابليت انجام مکالمه صوتي در بيش از ۲۰۰ کشور و دسترسي به اطلاعات (ديتا) و ارسال و دريافت پيام دربيش از ۱۴۵کشور جهان است.
اين گوشي داراي باتري با  قابليت وظرفيت مکالمه تا ۳ساعت و آماده بکار تا ۱۰ساعت ، ساعت زنگ دار ، بلوتوث ، قابليت هاي کامل ارسال و  دريافت انواع پيامها ، تقويم ، ماشين حساب ، دوربين و قابليت هاي ويديويي مي باشد.
 131/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا