پرداخت غير حضوري قبوض تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا  به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمد روح الهي، مدير عامل شرکت مخابرات استان تهران، ، اظهار داشت: مشترکان مي‌توانند به کمک اين سرويس و از طريق يک تماس تلفني، نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام کنند.وي افزود: در اين سرويس، مشترکان بدون نياز به داشتن قبض …

به گزارش خبرنگار موبنا  به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمد روح الهي، مدير عامل شرکت مخابرات استان تهران، ، اظهار داشت: مشترکان مي‌توانند به کمک اين سرويس و از طريق يک تماس تلفني، نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام کنند.
وي افزود: در اين سرويس، مشترکان بدون نياز به داشتن قبض تلفن و تنها با کارت يکي از بانک‌هاي عضو شبکه شتاب مي‌توانند قبض خود را پرداخت کرده و از مراجعه حضوري به شعب بانک‌ها بي نياز شوند.
روح الهي خاطر نشان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با بانک صادرات و براي نخستين بار در کشور، با اتصال بانک اطلاعاتي مخابرات استان تهران و آن بانک به هم، امکان اجراي اين طرح، فراهم شده است.
وي ادامه داد: بر اين اساس، مردم مي‌توانند از طريق تماس با شماره ۱۸۱۸، ضمن دريافت اطلاعات قبض خود، به صورت غير حضوري، نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام کنند.
وي تأکيد کرد: پيش از اين، نرسيدن قبض تلفن به دست مشترکان، يکي از مشکلات موجود در اين حوزه بود که به واسطه اجرايي شدن اين سرويس، مرتفع مي‌شود.
مدير عامل شرکت مخابرات استان تهران تصريح کرد: استفاده از اين سرويس، هيچ هزينه‌اي براي مشترکان نخواهد داشت و رسيد پرداخت بدهي تلفن نيز روي قبض دوره آينده به مشترکان تحويل داده خواهد شد.
وي افزود: در نخستين دوره اجراي اين طرح، پنج هزار مشترک، پرداخت قبوض خود را به کمک اين سرويس انجام داده‌اند.
وي با بيان اين مطلب که اين طرح هم اکنون در سطح شهر تهران اجرا شده است خاطر نشان کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، تا پايان سال جاري، اين سرويس در مابقي شهرهاي استان تهران نيز راه‌اندازي خواهد شد.
 روح الهي اظهار داشت: شرکت مخابرات استان تهران آمادگي دارد اين سرويس را در اختيار سازمان‌هاي دولتي براي فعال کردن پرداخت غير حضوري قبوض ديگر از قبيل، آب، برق، گاز و عوارض شهرداي قرار دهد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا