بستر ارسال MMSبه صورت انبوه ارزش افزوده در ايران فراهم شد

 “عليرضا احمديان” در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت : از اين طريق  موسسات و شرکتهاي بزرگ دولتي و خصوصي امکان ارسال MMS  بصورت انبوه  را نظيرارسال پيام  کوتاه  خواهند داشت. مدير عامل شرکت  “چهار نسل امواج” در پاسخ به اين پرسش  که چگونه  ارسال  MMS  برغم  قطع بودن آن مقدور  خواهد بود، پاسخ  داد: در شرايط حاضر  …

 “عليرضا احمديان” در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت : از اين طريق  موسسات و شرکتهاي بزرگ دولتي و خصوصي امکان ارسال MMS  بصورت انبوه  را نظيرارسال پيام  کوتاه  خواهند داشت.
 مدير عامل شرکت  “چهار نسل امواج” در پاسخ به اين پرسش  که چگونه  ارسال  MMS  برغم  قطع بودن آن مقدور  خواهد بود، پاسخ  داد: در شرايط حاضر  بستر فني ارسال  فراهم شده  و ارائه آن منوط  به مجوز مراجع ذي صلاح  نظير شوراي عالي انقلاب  فرهنگي  و شوراي عالي  امنيت  ملي  خواهد بود.
 احمديان  ادامه داد:  اين خدمات  بلافاصله  پس از  مجوز ارسال به اپراتور هاي   تلفن همراه،  قابل بهره برداري خواهد بود.
اين کارشناس  فناوري Mobilis MMS   را متعلق به  کشور سوئد  دانست  و اظهار اميدواري کرد که فناوري بومي کشور نيز بتواند  در زمان بسيار کوتاه به اين موفقيت  دست يابد.
گفتني است  از جمله  خدمات بسيار کاربردي  MMS انبوه  مي توان به ارسال و دريافت  اخبار توسط عکس و فيلم هاي ضبط شده  توسط کاربران در هر حادثه ،  ارسال قسمتي  از فيلم در حال اکران  و موارد مشابه آن اشاره کرد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا