شکست مذاکرات بهارتي ايرتل و ام تي ان آفريقا جنوبي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “نيوز دات بي بي سي دات کو دات يوکي” ، بنابراعلام شرکت بهارتي ايرتل  ،اين گفت و گوها براي  دستيابي به توافق بين دوطرف در زمينه ادغام ساختار دو شرکت آغاز شد و با شمست روبرو شد.ادغام ساختار اين دوشرکت مي توانست به ايجاد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “نيوز دات بي بي سي دات کو دات يوکي” ، بنابراعلام شرکت بهارتي ايرتل  ،اين گفت و گوها براي  دستيابي به توافق بين دوطرف در زمينه ادغام ساختار دو شرکت آغاز شد و با شمست روبرو شد.
ادغام ساختار اين دوشرکت مي توانست به ايجاد ششمين اپراتوري دنيا با بيش از ۱۳۰ ميليون کاربر منجرشود.
بنابراعلام رسانه ها ، شرکت ام تي ان درحال حاضر مذاکره با شرکت هندي
“رلاينس کاميونيکيشنز” رقيب داخلي بهارتي ايرتل ، را براي رسيدن به اهداف  دردستور کار خود قرارداده است.
شرکت بهارتي ايرتل   که در دهلي نو قرار دارد، اعلام کرد شرکت درباره قيمت خريد سهام شرکت ام تي ان  به توافق رسيده بود و چنين بانک اروپايي و آمريکايي سرمايه گذاري ۶۰ ميليارد دلاري را تضمين کرده بوند.
در اين گزارش آمده است که بهارتي  پس از اين که شرکت ام تي ان افريقاي جنوبي ترکيب ساختاري متفاوت از آنچه را که قبلا روي آن توافق شده بود، پيشنهاد کرد، از اجراي اين طرح خودداري کرد.
پيشنهاد جديد ام تي ان به اين معنا بود که بهارتي ايرتل به يکي از شرکت هاي زيرمجموعه شرکت آفريقاي جنوبي تبديل مي شد و بيشتر سهام اپراتور هندي که متعلق به خانواده بهارتي و “سينگتل” سنگاپور است ، صرف تقويت سهام شرکت ام تي ان مي شد.
۱۳۱/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا