آمريکايي ها ماهانه ۴.۵ساعت از اينترنت تلفن همراه استفاده مي کنند

به گزار ش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،متريک همچنين به اعلام اين که بريتانيايي ها نزديک نصف آمريکايي ها از اينترنت همراهاستفادهمي کنند ، افزود، کاربران بريتانيايي ماهانه  حدود ۲.۵ساعت در ماه به مرور صفحات وب از طريق تلفن همراه مي پردازند.“مارک دونوان”يکي از مديران ام متريک در اين باره گفت : رشد سالانه …

به گزار ش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،متريک همچنين به اعلام اين که بريتانيايي ها نزديک نصف آمريکايي ها از اينترنت همراهاستفادهمي کنند ، افزود، کاربران بريتانيايي ماهانه  حدود ۲.۵ساعت در ماه به مرور صفحات وب از طريق تلفن همراه مي پردازند.
“مارک دونوان”يکي از مديران ام متريک در اين باره گفت : رشد سالانه استفاده کاربران از سرويس هاي مرور اينترنتي از طريق گوشي هاي هوشمند از ۸۹ درصد به ۱۲۷درصد رسيده است.
وي افزود : فناوري هاي نوين ،کاربران را به سوي استفاده از راههاي ميان بر براي براوردن نيازهاي مختلف خود چون کنترل وضعيت آب و هوا،جاده ها ،پرواز هواپيماها و از اين قبيل امور سوق مي دهد.
دونوان استفاده از گوشي هاي هوشمند با صفحه کليد QWERTY توسط کاربران امريکايي را يکي از دلايل پرکاربرد بودن اين سرويس تلفن همراه در امريکا نسبت به بريتانيا دانست.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ آن ۸۱ درصد است و در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
ام متريک اطلاعات حوزه بازار تلفن همراه و سرويس ها و استراتژي هاي اين بازار را در اختيار شرکت هاي تلفن همراه قرار مي دهد، حدود ۲۰۰عضودارد و خدمات خود را در آمريکا ، برخي از کشورهاي  اروپايي وچين ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا