اپراتورآمريکايي AT&T Mobility در يک نگاه

رييس و مدير اجرايي اين شرکت با بيش از ۷۰هزار کارمند ” رالف دولا وگا” است و سرويس ها و محصولات مختلف از جمله  HSDPA، HSUPA، UMTS، W-CDMA، EDGE، GPRS، GSM، TDMA، AMPS، سرويس هاي داده اي بي سيم (MEdia Net)، پيام دو طرفه، Push to Talk به کاربران ارايه مي دهد. AT&T Mobility  که …

رييس و مدير اجرايي اين شرکت با بيش از ۷۰هزار کارمند ” رالف دولا وگا” است و سرويس ها و محصولات مختلف از جمله  HSDPA، HSUPA، UMTS، W-CDMA، EDGE، GPRS، GSM، TDMA، AMPS، سرويس هاي داده اي بي سيم (MEdia Net)، پيام دو طرفه، Push to Talk به کاربران ارايه مي دهد.
AT&T Mobility  که به AT&Tشهرت دارد براساس آخرين آمار در سال ۲۰۰۷ ميلادي  1/70 ميليون کاربر دارد.
يکي از سرويس هايي که اين اپراتور ارايه مي دهد سرويس “Rollover” است که به مشترکان امکان مي دهد دقايق استفاده نشده خود را در چرخه ۱۲ ماهه، ماه به ماه نگه دارند.
اين شرکت همچنين در سال ۲۰۰۷ سرويس اشتراک ويديو خود را راه اندازي کرد که از طريق آن کاربر تلفن همراه هنگام برقراري تماس با استفاده از گوشي مجهز به برنامه اشتراک گذاري ويديو، مي تواند برنامه ويديويي زنده را از يک گوشي به گوشي ديگر ارسال کند.
اين ويژگي به کاربران امکان مي دهد که از طريق گوشي ديگر زاويه ديد وي را از محيط اطراف در زمان واقعي مشاهده کنند.
شرکت AT&T Mobility  که پيشتراز شبکه هاي آنالوگ D-AMPS/TDMA پشتيباني مي کرد، در ماه مارس ۲۰۰۶ اعلام کرد که اين شبکه ها تا ماه فوريه ۲۰۰۸ بسته خواهند شد.
در حمايت از اين طرح اي تي ان تي  به مشترکاني که هنوز از گوشي هاي بر مبناي D-AMPS استفاده مي کنند ،ماهانه ۹۹/۴ دلار پرداخت  کرد.
اين اپراتور به خاطر سرويس هاي تجاري که از طريق شعبه Business Markets Group ارايه مي شود، شهرت جهاني دارد.
 AT&T Mobility  همچنين بزرگترين ارايه دهنده سرويس هاي “بلک بري” در شمال آمريکا است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا