هواوي امتياز ارتقا ۳G سنگاپور را به دست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ديويد استوري”مدير استارهاب در اين باره گفت: هواوي قرار است ، تا فصل دوم سال ۲۰۰۹ ميلادي شبکه پهن باند اين اپراتوررا با فرکانس  2.5گيگا هرتز به بهره برداري برساند.وي افزود: همچنين  استارهاب قصد دارد گنجايش شبکه هاي پايه تلفن همراه خود را به ۳۵۰۰شبکه ارتقا دهد و …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ديويد استوري”مدير استارهاب در اين باره گفت: هواوي قرار است ، تا فصل دوم سال ۲۰۰۹ ميلادي شبکه پهن باند اين اپراتوررا با فرکانس  2.5گيگا هرتز به بهره برداري برساند.
وي افزود: همچنين  استارهاب قصد دارد گنجايش شبکه هاي پايه تلفن همراه خود را به ۳۵۰۰شبکه ارتقا دهد و به وسيله آن سرويس هاي خود را دراختياربيش از ۱.۸ميليون کاربر قراردهد.
استوري خاطر نشان کرد: اززمان ارايه فناوري نسل ۳.۵درسال ۲۰۰۷تاکنون افزايش ۲۷برابري را در ترافيک داده موبايلي خود شاهد بوده ايم.
وي افزود:همکاري باهواوي ما را به سرمايه گذاري بيشتردرزمينه زيربناهاي شبکه ياري خواهد رساند.
وي ساخت “پورتفوليو محتواي موبايلي” را از جمله مزيت هاي ديگر اين طرح دانست که تا يک سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
 تعداد کل کاربران در سنگاپورتا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي چهارميليون و۹۸۷هزار و ۸۰۰نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۱۱.۲درصد اعلام شده است و در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد.
استارهاب دومين اپراتوربزرگ سنگاپور مي باشد که سهمي۳۰ درصدي ازبازاراين کشوررا دراختياردارد .
تعداد کاربران اين اپراتور يک ميليون ۸۰۰هزار نفر مي باشد که از اين تعداد ۴۵۷هزارنفر مشترک سرويس هاي فناوري نسل سوم هستند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا