فروش کارت شارژ همراه اول به مراکز تلفن ثابت سپرده شد

علي حميدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت :براي واگذاري توزيع کارت شارژ سيم کارت اعتباري همراه اول با شرکت پست به نتيجه نهايي نرسيده ايم و در زمان حاضر واگذاري آن را به مراکز تلفن ثابت خواهيم سپرد.به گفته وي فروش مستقيم کارت شارژ سيم کارت اعتباري همراه اول از هفته آينده …

علي حميدي در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت :براي واگذاري توزيع کارت شارژ سيم کارت اعتباري همراه اول با شرکت پست به نتيجه نهايي نرسيده ايم و در زمان حاضر واگذاري آن را به مراکز تلفن ثابت خواهيم سپرد.
به گفته وي فروش مستقيم کارت شارژ سيم کارت اعتباري همراه اول از هفته آينده در مراکز تلفن ثابت استان تهران آغاز و پس از آن به کل کشور گسترش خواهد يافت. حميدي با تاکيد بر اينکه شبکه ارائه خدمات همراه اول در حال گسترش است افزود: به هيچ وجه خود را مقيد به يک شبکه توزيع نخواهيم کرد.
وي با اشاره به ارائه خدمات غير تعرفه اي توسط  دفاتر خدمات ارتباطي بخش خصوصي ، يادآور شد: اين دفاتر تا زماني که با اداره کل تدارکاتي ارتباطات سيار قرارداد توزيع انبوه منعقد نکنند، شبکه توزيع مناسبي براي کارت شارژهاي همراه اول محسوب نخواهند شد.
چندي است که توزيع کارت شارژ سيم کارت هاي اعتباري در دفاتر پستي سراسر کشور با قيمت مصوب ،به منظور ساماندهي و جلوگيري از بازار سياه اين کالا در دستور کار شرکت ارتباطات سيار قرار گرفته است .
اين در حالي است که رييس کانون انجمن‌هاي کارفرمايي دفاتر خدمات ارتباطي مدعي است که اين شرکت با واگذاري توزيع کارت شارژ به دفاتر پستي ، بر خلاف قانون عمل کرده است .
 128/160

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا