گوشي B200 به جمع محصولات سامسونگ مي پيوندد

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي همراه سامسونگ مدل B200 از ديگر گوشي‌هاي اين شرکت است که در ماه آوريل سال جاري  به بازار جهاني معرفي شد. اين گوشي ابعادي برابر با  اندازه‌هاي ۱۶در ۴۴.۵در ۱۰۴ ميلي‌متر دارد. گوشيB200  به يک صفحه نمايش ۱.۵۲ اينچي CSTN با ۱۲۸ در ۱۲۸ پيکسل رزولوشن مجهز شده است. زنگ‌هاي پلي‌فونيک …

به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي همراه سامسونگ مدل B200 از ديگر گوشي‌هاي اين شرکت است که در ماه آوريل سال جاري  به بازار جهاني معرفي شد.
 اين گوشي ابعادي برابر با  اندازه‌هاي ۱۶در ۴۴.۵در ۱۰۴ ميلي‌متر دارد.
گوشيB200  به يک صفحه نمايش ۱.۵۲ اينچي CSTN با ۱۲۸ در ۱۲۸ پيکسل رزولوشن مجهز شده است. زنگ‌هاي پلي‌فونيک ۶۴ کاناله و MP3، حافظه‌ي داخلي دو مگابايتي، عدم تجهيز به شيار کارت حافظه‌، پشتيباني از USB، قابليت ارسال و دريافت پيام‌هاي SMS، MMS و EMS، مرورگر WAP 2.0/Xhtml از ديگر مشخصه هاي فني اين گوشي به شمار مي آيد.
گوشي سامسونگ مدل B200 از مدل‌هاي ساده‌اي است که دوربين ندارد و عمدتا براي کاربري‌هاي اوليه‌ي يک گوشي همراه ساده طراحي شده است.
يکي ديگر از ويژگي‌هاي B200 قابليت رديابي گوشي است. به اين صورت که در صورت مفقود شدن يا دزديده شدن آن مي‌توان تلفن همراه خود را رديابي کرد.
باتري مصرفي اين گوشي يک باتري يون ليتيوم ۱۰۰۰ mAh است .
به دليل عدم تعبيه دوربين عکاسي و فيلمبرداري در اين مدل سامسونگ پيش بيني مي شود که اين گوشي چندان مورد استقبال متقاضيان قرار نگيرد.
قيمت اين گوشي نيز تا کنون برآورد نشده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا