قيمت گوشي TOUCH اچ تي سي ۵۰۰ هزار ريال کاهش يافت

به گزارش خبرنگار موبنا،اين گوشي که از حدود شش ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است، در اين روزها به دليل افزايش عرضه، با تعديل قيمت فوق به فروش مي رسد.مدل فوق که به دليل ظاهري زيبا و امکانات بالا توانست در ليست پرفروش ترين گوشي اچ تي سي قرار گيرد، چندي پيش …

به گزارش خبرنگار موبنا،اين گوشي که از حدود شش ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است، در اين روزها به دليل افزايش عرضه، با تعديل قيمت فوق به فروش مي رسد.
مدل فوق که به دليل ظاهري زيبا و امکانات بالا توانست در ليست پرفروش ترين گوشي اچ تي سي قرار گيرد، چندي پيش به بهاي پنج ميليون و ۳۰۰  هزار ريال به فروش مي رسيد.
اين در حالي است که گوشي TOUCH اچي تي سي هم اکنون به بهاي چهار ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه به بهاي پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال به فروش رسيد و توانست مورد تقاضاي بيشتر کاربران قرار گيرد.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست . مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي ۶۴MB ROM و ۱۲۸MB RAM است . با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا