مدل KU990 Viewty ال جي

اين گوشي از نظر اندازه به مدل هاي iPhone ، سوني اريکسون P1 و HTC Touch نزديک است . بيشتر افراد اين گوشي را از نظر طراحي با مدل Prada ال جي مقايسه مي کنند ، زيرا اين دو گوشي قالب يکسان ، صفحه نمايش بزرگ و منوي فلش دارند اما با اين حال کاملا …

اين گوشي از نظر اندازه به مدل هاي iPhone ، سوني اريکسون P1 و HTC Touch نزديک است . بيشتر افراد اين گوشي را از نظر طراحي با مدل Prada ال جي مقايسه مي کنند ، زيرا اين دو گوشي قالب يکسان ، صفحه نمايش بزرگ و منوي فلش دارند اما با اين حال کاملا متفاوت مي باشند.
در قاب جلوي گوشي فقط سه کليد سخت افزاري وجود دارد که شامل کليد هاي سبز و قرمز Send و End و کليد C است . از کليد C مي توان براي رفتن به منوي قبلي يا بعدي استفاده کرد. در بالاي گوشه راست قاب جلو دوربين VGA براي مکالمه تصويري قرار گرفته است .
در طرف چپ اين مدل پورت شارژر ، هدست و کابل داده مشاهده مي شود که زير يک پوشش کشويي پنهان شده است. قسمت بالا و پايين گوشي تقريبا خالي است و فقط حفره ميکروفون در پايين گوشي و دکمه باز کردن قاب پشت و محل بند گردن يا مچ در بالاي گوشي وجود دارد.
** سيستم پخش کننده
 گوشي KU990 داراي نرم افزار پخش MP3 است که در مقايسه با مدل Prada پيشرفته تر است. اين گوشي قطعات موسيقي يا تراک ها را مانند هر نرم افزار مدرن موسيقي، آلبوم ، نوع ، PlayList ، تراکهاي اخير و … تفکيک کند.
از طرفي ديگر در اين مدل ال جي تنظيمات اکولايزر وجود ندارد که به منظور ارتقا کيفيت صوتي ار آن استفاه مي شود. نقطه ضعف عمده نرم افزار موسيقي اين است که با تغيير دادن تم منو به يکي از تم هاي موحود، خود نرم افزار به رنگ مشکي باقي مي ماند و نماي نقره اي کلي را خراب مي کند . نرم افزار پخش موسيقي بدون مشکل در زمينه اجرا مي شود .
** دوربين
گوشي KU990 Viewty به يک دوربين پنج مگاپيکسل با کانون اتوماتيک مجهز است. دوربين در نسبت استاندارد، از کل صفحه نمايش به عنوان نماياب استفاده مي کند و در حالت تمام صفحه توجه بيشتري را بخود جلب مي نمايد . دوربين در ماکسيمم وضوح ۲۵۹۲در ۱۹?? پيکسل عکس مي گيرد. چهار کليد سخت افزاري وجود دارد که به دوربين فرمان مي دهد . کليد دو طرفه در سمت راست که حالت عکس ، ويدئو و گالري را تنظيم مي کند.
دوربين مدل فوق به فلش Strobe مجهز است که جايي بين فلش LED معمولي و فلش Xenon قرار دارد . علاوه بر فلش در اين مدل نور کمکي کانون نيز فراهم شده است که فقط در عکس هاي ماکرو عمل نمي کند .
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۱۰۰ مگابايتي بوده است که توسط کارت حافظه جانبي microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش لمسي گوشي متفاوت از مدل Prada ال جي است . در مدل Prada صفحه نمايش TFT فقط فرمان هايي را مي پذيرد که با انگشت يا از طريق يک پارچه نازک وارد شوند ، اما در اين مدل مي توانيد از انگشت ، قلم يا حتي کليد استفاده کنيد. صفحه نمايش اين گوشي زير نور مستقيم خورشيد بخوبي خوانده مي شود .
** سخن آخر
اين گوشي هم اکنون در بازار هاي جهاني تلفن همراه عرضه مي شود .
تا کنون اطلاعاتي در مورد قيمت گوشي KU990 ال جي در دسترس نيست.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا