گوشي هلوکيتي تابستان به انگليس مي رود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اگر چه گوشي کيتي در رنگ صورتي عرضه مي شود که ويژه کودکان است اما به نظر مي رسد که از سوي بزرگسالان  نيز مورد استقبال قرار گيرد. اين گوشي با توجه به ويِژگي ها و قيمتي که دارد براي کودکان مناسب …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اگر چه گوشي کيتي در رنگ صورتي عرضه مي شود که ويژه کودکان است اما به نظر مي رسد که از سوي بزرگسالان  نيز مورد استقبال قرار گيرد.
اين گوشي با توجه به ويِژگي ها و قيمتي که دارد براي کودکان مناسب نيست اما به لحاظ ظاهري بيشتر مناسب کودکان ۱۰ ساله است.
سازنده اصلي اين هلوکيتي که با همکاري شرکت ژاپني Sanrio آن را ساخته است به نظر مي رسد که اين گوشي را با فناوري هاي پيشرفته در دسترس کاربران قرار دهد.
در قسمت پشت و صفحه نمايش گوشي طرح هايي از گل ديده مي شود و صفحه نمايش آن ۸/۱ اينچي با وضوح تصوير۱۷۶ x 220  پيکسل و ۲۶۰ هزار رنگ و ويديو است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به پخش موسيقي، راديو FM و کارت حافظه microSD اشاره کرد که همه اين ويژگي ها در يک قاب صورتي و با وزن ۹۵ گرم گردآوري شده اند.
جزييات بيشتري از قابليت ها و امکانات گوشي هلوکيتي ارايه نشده است و پيش بيني مي شود که شرکت Comment Retail Service  آن را در ماه جولاي در انگلستان عرضه کند.
۱۳۵/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا