شوخي از طريق پيام کوتاه و دردسر اپراتورهاي مالزي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:آخر هفته گذشته پيام کوتاهي براي همه تلفن هاي همراه ارسال شد که درآن از کاربرخواسته شده بود به دليل خطرانتشاراشعه هاي راديو اکتيو و عوارض مخرب آن از سوي برج هاي ارتباطي تلفن همراه ،گوشي هاي خود راقبل ازساعت ۱۱شب خاموش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:آخر هفته گذشته پيام کوتاهي براي همه تلفن هاي همراه ارسال شد که درآن از کاربرخواسته شده بود به دليل خطرانتشاراشعه هاي راديو اکتيو و عوارض مخرب آن از سوي برج هاي ارتباطي تلفن همراه ،گوشي هاي خود راقبل ازساعت ۱۱شب خاموش کنند.
 در اين پيام کوتاه تاکيد شده بود که  درصورتي که گوشي روشن بماند عوارض مخرب اشعه روي آنها تاثير مي گذارد.
مقامات ذيربط با انتشاراطلاعيه اي کذب بودن مطالب موجود در پيام را اعلام کردند واز کاربران خواستند نسبت به آن بي توجه بوده وخونسردي خود را حفظ کنند.
مالزي تا فصل سوم سال ۲۰۰۶حدود ۲۱ميليون و ۸۵۳ هزار کاربر تلفن همراه داشته است و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور حدود ۶/۸۱ درصد است.
اپراتورهاي فعال در اين کشور “ماکسيس برهارد”،”سل کام”،دي جي “،”تي تي داتکام”،”يو موبايل”،”بي اند اي وايرلس موبايل”و”ترن تاک”مي باشند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا