سرويس MMS جايگزين SMS مي شود

رضا مقصودي در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا ، اظهار داشت: سرويس پيام رسان چند رسانه اي (MultiMedia Messaging Service ) که بسيار شبيه به سرويس EMS است، ساختاري جديد و بهتر از سرويس SMS قديمي است.وي ادامه داد:  MMS به کاربران تلفن هايي که با يکديگر همسازي دارند ( تلفن هاي همساز ) اجازه مي …

رضا مقصودي در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا ، اظهار داشت: سرويس پيام رسان چند رسانه اي (MultiMedia Messaging Service ) که بسيار شبيه به سرويس EMS است، ساختاري جديد و بهتر از سرويس SMS قديمي است.
وي ادامه داد:  MMS به کاربران تلفن هايي که با يکديگر همسازي دارند ( تلفن هاي همساز ) اجازه مي دهد که پيام هاي چندرسانه اي را بين يکديگر مبادله کنند.
وي با اشاره به اين که  سرويس  MMS   براي نسل سوم سيستم هاي ارتباطي طراحي و بهينه سازي شده است، ادامه داد:پيش‌بيني‌  مي شود  که در آغاز ارائه MMS، احتمالا برخي سوء استفاده‌هاي رفتاري از اين سرويس صورت گيرد.
مقصودي خاطر نشان کرد: البته قبل از ارائه اين سرويس بايد قوانين و بستر سازي  مناسب  براي ارائه آن فراهم شود تا مشکلات  اخلاقي  به همراه نداشته باشد.
حدود يک سال است که ارائه سرويس MMS تلفن همراه به دليل نبود آيين نامه مدون براي استفاده از آن ، توسط شورايعالي انقلاب فرهنگي متوقف شده است.
تدوين دستورالعمل استفاده از اين سرويس که قرار بود در عرض ۳ ماه توسط سازمان تنظيم مقررات صورت گيرد هنوز به اتمام نرسيده است.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا