نگاهي به روند رشد فناوري هاي بي سيم درجهان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين آمار همچنين نشان مي دهد برخلاف کشورهاي توسعه يافته بازار فناوري بي سيم در کشورهاي در حال توسعه از ظرفيت و پتانسيل هاي بالقوه قوي براي رشد و توعه برخودار است.در اين گزارش تعداد کاربران ۷۲ اپراتور تلفن همراه در ۲۷کشورجهان تا پايان سال ۲۰۰۷ميلادي يک ميليارد …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين آمار همچنين نشان مي دهد برخلاف کشورهاي توسعه يافته بازار فناوري بي سيم در کشورهاي در حال توسعه از ظرفيت و پتانسيل هاي بالقوه قوي براي رشد و توعه برخودار است.
در اين گزارش تعداد کاربران ۷۲ اپراتور تلفن همراه در ۲۷کشورجهان تا پايان سال ۲۰۰۷ميلادي يک ميليارد و۶۸۱ميليون نفر اعلام شده است که رشدي ۱۷.۶درصدي را نشان مي دهد.
درادامه اين گزارش آمده است که صنعت تلفن همراه در سال ۲۰۰۶ميلادي   18.9درصد بوده است که اين رقم نشانگر کاهش نرخ رشد صنعت ارتباطات بي سيم در جهان است.
همچنين تعداد کل کاربراني که در سال ۲۰۰۷ به شبکه اضافه شده اند با ۵۰ ميليون نفر افزايش نسبت به سال ماقبل آن به ۲۵۰ ميليون نفر بوده است.
۱۰درصد از کل رشد صنعت بي سيم در سال ۲۰۰۷ متعلق به آمريکا و کانادا، ۸ درصد اروپاي شرقي،۲۲درصد به آمريکاي لاتين و ۲۳ درصد به کشورهاي منطقه آسيا – اقيانوسيه تعلق دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا