مودو سبک وزن ترين گوشي جهان

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت msn،  گوشي مودو (Modu) در ابعاد ۱/۷۲ در ۶/۳۷ و با قطر  8/7 ميليمتر قطر ساخته مي شود و در فصل چهارم سال جار يميلادي به بازار عرضه مي شود.  مودو سبک تر از “آيپاد نانو” بوده و تمام ويژگي هاي گوشي هاي معمولي را …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت msn،  گوشي مودو (Modu) در ابعاد ۱/۷۲ در ۶/۳۷ و با قطر  8/7 ميليمتر قطر ساخته مي شود و در فصل چهارم سال جار يميلادي به بازار عرضه مي شود. 
مودو سبک تر از “آيپاد نانو” بوده و تمام ويژگي هاي گوشي هاي معمولي را ارايه مي دهد.
 اين دستگاه از بلوتوث، يک گيگابايت حافظه داخلي برخوردار بوده و مي توان از آن به عنوان دستگاه ذخيره اطلاعات، يا ذخيره و پخش موسيقي استفاده کرد.
همچنين مي توان اين گوشي را داخل ساير دستگاه هاي الکترونيکي مصرفي مانند چاپگر عکس، دستگاه هاي جستجوگر، دوربين هاي ديجيتالي، گوشي هاي DECT، سيستم هاي داخلي اتومبيل، سيستم هاي صوتي و دستگاه هاي پخش رسانه اي شخصي قرار داده و از قابليت هاي مشترک آنها استفاده کرد.
اين لوازم الکترونيکي مصرفي با توافق با شرکت هاي سازنده ، مخصوص مودو ساخته خواهند شد.
اين گوشي با قرار گرفتن در يکي از پوشش هاي مخصوص دستگاههاي مصرفي الکترونيکي د که از شکاف داخلي براي اتصال گوشي برخوردارند، قرارگرفته به شکل ديگر در مي آيند.
براي مثال کاربران مي توانند گوشي خود را داخل تلفن هوشمند خود قرار دهند و از کاربردهاي ايميل گوشي هوشمند استفاده کنند.
 اما پس از خسته شدن مي توانند گوشي کوچک و شيک را براي استفاده خارج از کار از درون آن بيرون آورده  و همان شماره تلفن ها و طرح هاي تعرفه تماس را داشته باشند.
حتي مي توان مودو را داخل دستگاه هاي تعيين موقعيت گذاشت تا به پيام هاي متني دسترسي پيدا کرد و از دستگاه GPS مستقيماً تماس تلفني برقرار کرد.
مودو همکاري هاي استراتژيکي با شرکت هاي تگزاس اينسترومنت، يونيورسال موزيک گروپ، بلاپونکت، مگالان نويگيشن و سان ديسک آغاز کرده است..
اين شرکت ها براي گوشي مودو، جاهاي مختلف، دستگاه هاي سازگار و سرويس هاي مربوطه عرضه خواهند کرد و به اين طريق مشترکان نه تنها مي توانند برنامه هاي گوشي را  شخصي سازي و به روز کنند، بلکه مي توانند آن را با هزينه و احتياجات خود وفق دهند.
به گفته سازنده مودو، اين گوشي به شکل گيره هاي کاغذ طراحي شده است.
اين شرکت با چندين اپراتور از جمله “تله کام ايتاليا براي توزيع  قرارداد بسته است و قيمت آن ۳۰۰ دلار تعيين شده است.
اگر اپراتوري بخواهد آن را همراه با قرارداد به فرش برساند مسلماً ارزان تر  مي شود.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا