موافقت رييس جمهوري با تاسيس تشكل نظارتي بازار گوشي تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا عبدالرحمان معاشر عضو هيات موسس اين تشكل اظهار داشت: با موافقت رئيس جمهوري، با همكاري نهادهاي مسوول بزودي يك تشكل نظارتي در مورد گوشي تلفن همراه تاسيس مي‌شود. وي با اشاره به موافقت و دستور رئيس جمهوري مبني بر همكاري دستگاه‌هاي ذيربط با تاسيس اين تشكل، به گستردگي بازار مصرف و …

به گزارش خبرنگار موبنا عبدالرحمان معاشر عضو هيات موسس اين تشكل اظهار داشت: با موافقت رئيس جمهوري، با همكاري نهادهاي مسوول بزودي يك تشكل نظارتي در مورد گوشي تلفن همراه تاسيس مي‌شود.
وي با اشاره به موافقت و دستور رئيس جمهوري مبني بر همكاري دستگاه‌هاي ذيربط با تاسيس اين تشكل، به گستردگي بازار مصرف و تنوع محصولات وارداتي و نياز شديد براي هماهنگي ميان شركت‌هاي وارد كننده جهت كنترل بازار اشاره کرد و ادامه داد: به منظور جلوگيري از افزايش بي‌رويه قيمت‌ها و يكسان سازي نحوه خدمات پس از فروش شركتهاي وارد كننده رسمي مورد تاييد وزارت بازرگاني ،نياز تاسيس اين تشكل احساس مي‌شد كه اكنون رئيس جمهوري با تاسيس آن موافقت كرده است.
معاشر اظهار داشت: جلوگيري از سوء استفاده افراد سوجو كه با واردات كالاهاي غير اصل بصورت قاچاق و جعل ضمانت نامه‌هاي اصلي اقدام به فريب خريداران مي‌كنند، از اهداف اصلي تاسيس اين تشكل است.
وي از تمامي كاركنان ، صاحب ‌نظران و متخصصان امر درخواست كرد تا نظرات و پيشنهادات خود را به شماره ۸۸۵۱۰۳۸۸ ۰۲۱اعلام كنند.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا