عرضه بدون نوسان قیمت گوشی های ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه، فروشندگان نوسان قیمتی را در این نوع گوشی های تلفن همراه ایجاد نکردند.دو مدل گوشی KE970 و KE990 که از بدو ورود به بازار مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است هم اکنون بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته به ترتیب به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه، فروشندگان نوسان قیمتی را در این نوع گوشی های تلفن همراه ایجاد نکردند.
دو مدل گوشی KE970 و KE990 که از بدو ورود به بازار مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است هم اکنون بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته به ترتیب به بهای ۱۲۸ و ۲۱۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
این دو مدل فوق که از امکانات مناسبی برخوردار است نسبت به سایر مدل های این برند مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
گوشی KF350 ال جی که کمتر ازپنج  ماه است وارد بازار تلفن همراه شده به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالا تا کنون از فروش خوبی برخوردار شده است.
این گوشی هم اکنون با قیمت ۱۷۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
در همین حال گوشی های KC550 ، KF755  ،KP500 ، KT610  و KS360  این برند به ترتیب با قیمت ۱۷۰، ۲۰۵ ، ۱۸۵ ، ۱۹۰ و ۱۶۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا