دوره کارشناسي “ارتباطات سيار” در استان آذربايجان شرقي برگزار مي شود

به گزارش موبنا محمد فرقاني اظهار داشت: در زمان حاضر ۷۰۰ دانشجو در مرکز آموزش مخابرات استان آذربايجان شرقي از طريق دانشگاه جامع علمي کاربردي به تحصيل مشغولند. وي افزود: اين دانشجويان در شش رشته و با ۹ گرايش در دو مقطع کارداني و کارشناسي از جمله در رشته هاي فناوري اطلاعات، ارتباطات و حسابداري …

به گزارش موبنا محمد فرقاني اظهار داشت: در زمان حاضر ۷۰۰ دانشجو در مرکز آموزش مخابرات استان آذربايجان شرقي از طريق دانشگاه جامع علمي کاربردي به تحصيل مشغولند.
وي افزود: اين دانشجويان در شش رشته و با ۹ گرايش در دو مقطع کارداني و کارشناسي از جمله در رشته هاي فناوري اطلاعات، ارتباطات و حسابداري مالياتي تحصيل مي‌کنند.
فرقاني از ” مهندسي تکنولوژي مخابرات” و “مهندسي تکنولوژيICT ” به عنوان رشته‌هايي که در مقطع کارشناسي تدريس مي‌شوند نام برد.
مدير عامل شرکت مخابرات آذربايجان شرقي ادامه داد: در سال جاري نيز براي نخستين بار در اين استان، رشته “ارتباطات سيار” در مقطع کارشناسي و در مرکز آموزش مخابرات، تدريس خواهد شد.
وي تصريح کرد: مرکز آموزش مخابرات استان آذربايجان شرقي، همکاري خود را با دانشگاه جامع علمي کاربردي از سال ۸۳ و با ۳۳ دانشجو، آغاز کرده است.
به گفته وي طي پنج سال گذشته، اين مرکز توانسته است با انجام فعاليت‌هاي تعريف شده، دانشجويان خود را به حدود ۷۰۰ نفر برساند.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ؛ فرقاني در عين حال در خصوص برنامه‌هاي آتي اين مرکز گفت: جذب تعداد بيشتري از علاقه‌مندان به تحصيل در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات و نيز داير کردن رشته‌هاي جديد، از جمله برنامه‌هاي تدوين شده براي سال‌هاي آتي مرکز آموزش مخابرات استان آذربايجان شرقي است.
۱۲۸/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا