سيگيت ذخاير تلفن همراه را افزايش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت هفلايف سورس، پلتفورم DAVE يکي از فناوري هاي است که کار ذخيره بي سيم ۱۰ تا ۲۰ گيگابايت براي لوازم جانبي را که کوچک تر از گوشي ها باريک تند، انجام مي دهد.اين فناوري امکان ذخيره بازي و به اشتراک گذاري فايل هاي ديجيتالي را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت هفلايف سورس، پلتفورم DAVE يکي از فناوري هاي است که کار ذخيره بي سيم ۱۰ تا ۲۰ گيگابايت براي لوازم جانبي را که کوچک تر از گوشي ها باريک تند، انجام مي دهد.
اين فناوري امکان ذخيره بازي و به اشتراک گذاري فايل هاي ديجيتالي را روي تلفن همراه، کامپيوتر و ديگر دستگاه هاي بي سيم فراهم مي سازد.
DAVE از بلوتوث و فناوري WiFi براي افزايش ميزان گنجايش ذخاير دستگاه ها استفاده مي کند و به طراحي و قيمت گوشي بستگي ندارد.
بر اساس اين گزارش ، DAVE به اندازه يک کارت اعتباري ضخيم است و مي توان از اين فناوري تا سه فوت دورتر از تلفن همراه هم استفاده کرد.
همچنين پلتفورم ذخيره موبايل به شکل منبع باز و اوپن سورس به شرکت هاي سازنده نرم افزار امکان مي دهد براي ساخت کاربردهاي جديد در دستگاه هاي تلفن همراه با استفاده از ظرفيت و عملکرد سازگار با هارددرايوها کار کنند.
استفاده از محصولات بر اساس پلتفورم ذخيره DAVE به کاربران امکان مي دهد که همه رسانه هاي موبايلي را روي تلفن همراه ذخيره کرده و هر جايي که لازم باشد به آن دسترسي داشته باشند و فايل هاي ويديي و صوتي دانلود شده از شبکه هاي موبايلي را با سرگرمي ها و ديگر محتواها از کامپيوتر يا ديگر دستگاه ها ترکيب کنند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا