اورنج iPhone را به روماني عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اورنج اعلام کرد که اين اپراتو چند مليتي پيشتر اپل را در برخي از کشورهاي اروپايي ، خاورميانه و آفريقا ارايه داده است.وودافون که يکي از رقباي قدرتمند اورنج است نيز به تازگي اعلام کرد که آيفون را  10 بازار جديد عرضه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اورنج اعلام کرد که اين اپراتو چند مليتي پيشتر اپل را در برخي از کشورهاي اروپايي ، خاورميانه و آفريقا ارايه داده است.
وودافون که يکي از رقباي قدرتمند اورنج است نيز به تازگي اعلام کرد که آيفون را  10 بازار جديد عرضه کرده است.
جزييات بيشتر راجع به زمان دقيق عرضه و قيمت اين گوشي در کشور روماني هنوز اعلام نشدهاست.
در حالي که تا يک ماه آينده اپل گوشي آيفون نسل سوم را به با زار عرضه مي کند ، اورنج هنوز اعلام نکرد که کدام نسخه iPhone را در روماني ارايه مي دهد.
آيفون پس از عرضه در بازار آمريکا در سپتامبر ۲۰۰۷ به يکي از پرطرفدارترين گوشي هاي تلفن همراه جهان تبديل شد.
اين گوشي با ابعاد ۶/۱۱ ميليمتر و وزن ۱۳۵ گرم از صفحه نمايش ۵/۳ اينچي با وضوح تصوير۳۲۰ x 480  پيکسل و ۱۶ ميليون رنگ برخوردار است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به قابليت هاي چندرسانه اي بسيار پيشرفته، مرورگري اينترنت، نقشه هاي گوگل،  Wi-Fi، دوربين دو مگاپيکسل با قابليت ضبط ويديو و حافظه ۸ يا ۱۶ گيگابايتي اشاره کرد.
شرکت اورنج علاوه بر عرضه آيفون  در روماني قصد دارد در طول سال جاري اين گوشي را به بازارهايي چون استراليا، پرتقال، سوييس، اسلواکي، اردن، مصر، جمهوري دومينيکن و ديگر کشورهاي آفريقايي عرضه کند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا