هدست بلوتوث “جابون ۲ ” به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، درساخت اين وسيله از فناوري حذف صداهاي مزاحم و جانبي استفاده شده است که صدايي به مراتب صاف تر و با کيفيت بالاتر نسبت به ديگرنمونه ها ي هدست ارايه مي دهد..فن آوري حذف صداهاي مزاحم و محيطي که دراين هدست …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واک” ، درساخت اين وسيله از فناوري حذف صداهاي مزاحم و جانبي استفاده شده است که صدايي به مراتب صاف تر و با کيفيت بالاتر نسبت به ديگرنمونه ها ي هدست ارايه مي دهد..
فن آوري حذف صداهاي مزاحم و محيطي که دراين هدست بلوتوث بکار رفته است ، صداي کاربر را با استفاده از حسگر Voice Activity Sensor (VAS) از صداهاي محيطي و مزاحم تشخيص داده و آن را به گوش کاربر منتقل مي کند.
اين حسگر با تشخيص با دقتي غيرقابل باور و با استفاده از يک سيستم اختصاصي ديجيتالي به نام  Digital Signal Processing (DSP) و با محاسبه الگوريتمي صداهاي مزاحم را از صداي اصلي تشخيص و آن را حذف  مي کند.
شرکت آمريکايي AT&T اين هدست بلوتوث را به قيمت ۹۹/۱۲۹ دلار در فروشگاه هاي خرده فروشي عرضه مي کند .
اين وسيله همچنين درسايت هاي اينترنتي جاوبن و وايرلس ات ارايه مي شود.
شرکت Aliph توليد کننده هدست بلوتوث Jawbone ، توسط “الکساندر آسيلي” “حسين رحمان” Nر سان فرانسيسکو واقع در ايالات متحده آمريکا تاسيس شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا