چاينا موبايل شبکه TD-SCDMA را راه اندازي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تله کام”، چاينا موبايل حدود ۲۰ هزار گوشي TD-SCDMA به کاربران منتخب عرضه مي کند و در مرحله بعد ۴۰ هزار گوشي را به مشترکان پرداختي ارايه خواهد داد.اين شبکه ابتدا در هشت شهر از جمله پکن خواهد بود. هنوز مشخص نيست که آيا چين در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تله کام”، چاينا موبايل حدود ۲۰ هزار گوشي TD-SCDMA به کاربران منتخب عرضه مي کند و در مرحله بعد ۴۰ هزار گوشي را به مشترکان پرداختي ارايه خواهد داد.
اين شبکه ابتدا در هشت شهر از جمله پکن خواهد بود.
 هنوز مشخص نيست که آيا چين در بازي هاي المپيک پکن که در ماه آگوست برگزار مي شود، سرويس هاي نسل سوم را ارايه خواهد کرد اما بسياري از مفسران معتقدند  که اين فرصت خوبي براي راه اندازي سرويس هاي نسل سوم است.
چاينا موبايل همچنين ماه گذشته اعلام کرده بود که تکنولوژي بي سيم نسل بعدي LTE را در همکاري سه سويه با وودافون و وريزون وايرلس آزمايش خواهد کرد.
در هر حال به نظر مي رسد که اين اعلام اخير نشان دهنده تعهد چاينا موبايل يا نياز به تجاري سازي TD-SCDMA است.
طرحهاي تماس با تعرفه مناسب، فراهم بودن ۶ مدل گوشي داراي کمک هزينه، فراهم بودن  سيم کارت هاي USIM براي مشترکاني که گوشي هاي TD-SCDMA  را از طريق ساير کانال ها خريداري مي کنند،  انگيزه هاي مالي براي خرده فروشان، تبليغ مناسب و خدمات پس از فروش از جمله عواملي هستند که راه اندازي اين شبکه را در چين ضروري مي کند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا