کره جنوبي به بلک بري چراغ سبز نشان داد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام اگاه در اين باره گفت: اسکاتلکام مجوز فروش اين گوشي ها را با رعايت اين قانون که تمام گوشي هاي کره اي بايد مجهز به پلتفورم اينترنت وايرلس WIPI براي سرويس داده ها باشند، به فروش مي رساند.“مينا ريو”سخنگوي اسکا تلکام گفت:دولت به محصولات بلک بري …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام اگاه در اين باره گفت: اسکاتلکام مجوز فروش اين گوشي ها را با رعايت اين قانون که تمام گوشي هاي کره اي بايد مجهز به پلتفورم اينترنت وايرلس WIPI براي سرويس داده ها باشند، به فروش مي رساند.
“مينا ريو”سخنگوي اسکا تلکام گفت:دولت به محصولات بلک بري به عنوان ابزاري براي فرايند کار مي نگرد بنابراين آن را به عنوان يک استثنا در قانون WIPI به شمار مي آورد.
وي افزود: در کميسيون ارتباطات کره  احتياجي نيست که PDAها ازقانون مذکورتبعيت کنند بنابراين احتمال وجود دارد که مسولان مربوطه گوشي هاي بلک بري را در رده PDAها به شمار آورند، نه گوشي هاي هوشمند.
اسکا تلکام زمان عرضه اين گوشي ها را ماه آگوست اعلام کرد و گفت:سه اپراتور اين کشوردر حال رايزني با سازمان ارتباطات هستند تا اين سازمان در مورد ورود گوشي هاي خارجي به کره انعطاف بيشتري نشان دهد.
اسکا تلکام بزرگ ترين اپراتور خطوط ثابت کره جنوبي از لحاظ درامد به شمار مي آيد و ۳۸.۹درصد از سهم بازار اين کشور را در اختيار دارد .
تعداد کاربران کره جنوبي تا پايان دسامبر۲۰۰۶ ميلادي ۴۰ميليون و ۱۹۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه ۸۲.۲۸درصد بوده است.
در اين کشور دو اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که اسکاتلکام با ۲۰ميليون و ۲۷۰هزار نفر رتبه اول را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
بلک بري تهيه کننده ابزارهاي همراه بي سيم و يکي از شرکت هاي فرعي  ريم کانادا مي باشد.
اين شرکت از سال۱۹۹۹ سرويس هاي،پيام کوتاه،فکس اينترنتي،مرورگروب،ايميل،تلفن همراه و غيره را ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا