فيبر نوري، فناوري نوين در قاره آفريقا

به گزارش گروه اخبار  خارجي “موبنا” به نقل از سايت ال افريکا، انتقال پول توسط تلفن همراه به عنوان فناوري نويني است که در آفريقا ارايه شده و نشانه اي از رقابت در صنعت تلفن همراه براي ارايه سرويس هاي موبايلي، تلويزيوني و موسيقي است.اما مجريان اصلي صنعت ارتباط از راه دور آفريقا هشدار مي …

به گزارش گروه اخبار  خارجي “موبنا” به نقل از سايت ال افريکا، انتقال پول توسط تلفن همراه به عنوان فناوري نويني است که در آفريقا ارايه شده و نشانه اي از رقابت در صنعت تلفن همراه براي ارايه سرويس هاي موبايلي، تلويزيوني و موسيقي است.
اما مجريان اصلي صنعت ارتباط از راه دور آفريقا هشدار مي دهند که مهارت ، دانش و تجربه فناوري اطلاعات در آفريقا بسيار اندک و ناچيز است و دستيابي و افزايش آگاهي به مهارت ها در اين قاره بسيار بسيار ضروري است. شود.
پيوستن  قاره آفريقا به فناوري فيبر نوري صنعت تلفن همراه را گسترش داده زيرا دسترسي به پهناي باند ارزانتر و پرسرعت تر است.  
بر اين اساس با تجهيز به کابل هاي فيبر نوري در پهناي باند وسيعتر امکان انتقال اطلاعات، صدا و ويديو با سرعت بيشتر و ارزانتر فراهم مي شود.
در حال حاضر اپراتور  Safaricoms M-Pesaسرويس جديدي مانند سرويس جهاني انتقال پول و mobile TV را عرضه کرده است که انتظار مي رود با اتصال به فيبر نوري اين سرويس ها کامل شوند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا