مدل N76 نوکيا

 اکثر اين گوشي ها بعنوان دستگاههاي چند رسانه اي در نظر گرفته مي شوند و طراحي متفاوتشان آنها را به گروههاي مختلف کاربران اختصاص مي دهد. نوکيا N76 از مدل هاي RAZR موتورولا الگو گرفته است. قطر آن نصف N71 است و در دو رنگ مشکي و قرمز توليد شده است.** طراحيطراحي نوکيا N76 شبيه …

 اکثر اين گوشي ها بعنوان دستگاههاي چند رسانه اي در نظر گرفته مي شوند و طراحي متفاوتشان آنها را به گروههاي مختلف کاربران اختصاص مي دهد. نوکيا N76 از مدل هاي RAZR موتورولا الگو گرفته است. قطر آن نصف N71 است و در دو رنگ مشکي و قرمز توليد شده است.
** طراحي
طراحي نوکيا N76 شبيه سري RAZR موتورولا است. نسخه قرمز اين مدل ترکيبي از رنگ قرمز و خاکستري است. به رغم  اينکه N76 يک تلفن هوشمند است اما شيک وباريک است.
ابعاد ۱۳.۷ در ۵۲ در ۱۰۶.۵ ميلي متر و وزن آن ۱۱۵ گرم است. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و تا حدودي شبيه يک دستگاه فلزي بنظر مي رسد اما از پلاستيک ساخته شده است. استفاده از تلفن در حالت باز يا بسته آسان است و به خوبي در دست جا مي گيرد. اگر چه باز کردن تلفن با يک دست کمي مشکل است.
صفحه نمايش بيروني در قاب جلوي تلفن قرار دارد که سه دکمه براي کنترل موسيقي نيز زير آن مشاهده مي شود. سه دکمه کنترل موسيقي روي يک قسمت مجزا در زير صفحه نمايش قرار دارند که خود داراي حاشيه نقره اي است و آرم NOKIA نيز در اين قسمت مشاهده مي شود . اين سه دکمه تخت هستند و داراي نور زمينه مي باشند. صفحه نمايش بيروني در حالت Stand by ، وضعيت سيستم تلفن (سيگنال ، باتري و زمان ) را نشان مي دهد. در پايين صفحه نمايش نيز رديفي وجود دارد که عملکرد سه SoftKey را نشان مي دهد. با استفاده از اين دکمه ها مي توانيد ليست موسيقي را باز کنيد و به نرم افزار پخش موسيقي يا راديو سويئچ کنيد. در حالت بسته بودن تلفن به راحتي مي توانيد تراک ها را تغيير بدهيد، از ويژگي تراک قبلي و بعدي استفاده کنيد يا آهنگ ها را بر اساس خواننده ، آلبوم و …. مرتب نماييد. اندازه صفحه نمايش بيروني ۱.۳۶ اينچ است و وضوح آن ۱۶۰در ۱۲۶ پيکسل مي باشد. اين وضوح در مدل هاي پايين براي صفحه نمايش اصلي در نظر گرفته مي شود.
** صفحه نمايش
با باز کردن تلفن صفحه نمايش اصلي نشان داده مي شود. صفحه نمايش نوکيا N76 داراي وضوح QVGA است و اندازه آن ۲.۴۴ اينچ مي باشد. اين صفحه نمايش ۱۶ ميليون رنگ را نشان مي دهد. مانند ساير گوشي هاي سري N نوکيا، اين صفحه نمايش نيز از کيفيت خوبي برخوردار است.
** دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري اين گوشي نوکيا N76 دو مگاپيکسلي بوده است.
لنز دوربين کانون اتوماتيک يا آرم Carl Zeiss ندارد و مشخص است که در اين مدل ويژگي اصلي تلفن ، دوربين آن نيست.
** حافظه
حافظه داخلي  26 MB shared memory،  96 MB SDRAM memory،  ARM 11 369 MHz processorاين گوشي توسط
مموري کارت microSD TransFlash تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
گوشي فوق هم اکنون با قيمت سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا