N78 نوکيا با قيمت ۵۰۰ هزار تومان در بازار ايران عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا وحيد کاظمي نجف آبادي در همايش معرفي و عرضه محصول  N78 از سري جديد گوشي هاي مولتي مدياي نوکيا،  اظهار داشت:اين گوشي طي يک ماه آينده به بازار ايران وارد شده و فروش خود را آغاز خواهد کرد.وي گفت: گوشي N78 نوکيا مناسب براي کساني است که توانايي خريد گوشي خوب …

به گزارش خبرنگار موبنا وحيد کاظمي نجف آبادي در همايش معرفي و عرضه محصول  N78 از سري جديد گوشي هاي مولتي مدياي نوکيا،  اظهار داشت:اين گوشي طي يک ماه آينده به بازار ايران وارد شده و فروش خود را آغاز خواهد کرد.
وي گفت: گوشي N78 نوکيا مناسب براي کساني است که توانايي خريد گوشي خوب را براي استفاده از تکنولوژي روز دنيا داشته و حاضر به سرمايه گذاري براي آن هستند.
کاظمي ادامه داد: N78 مدل بهبود يافته گوشي هاي سري N نوکيا است که مطابق با تکنولوژي روز طراحي شده است.
وي با بيان اينکه با اين مدل گوشي، ارتباط آن لاين در دستان شما خواهد بود افزود: اين گوشي در حقيقت يک کامپيوتر چندمنظوره براي به اشتراک گذاشتن موسيقي و تصوير با ديگران است.
مدير توسعه تجاري نوکيا در ايران با بيان اينکه N78 در کنگره جهاني ۲۰۰۸ موبايل بارسلون اسپانيا معرفي شد ادامه داد: اين کامپيوتر چند منظوره سيار، در کنار قابليت نقل مکان (Mobility )، خريد اينترنتي موسيقي، جهت يابي و عکاسي را نيز با يکديگر تلفيق کرده است
به گفته وي اين خدمات آن لاين مشتريان را قادر مي سازد که اطلاعات و فايل هاي شخصي خود را با ديگران به اشتراک بگذارند.
مدير توسعه تجاري نوکيا در ايران با بيان اينکه گوشي نوکيا مدل N78 در سه ماهه دوم سال ۲۰۰۸ با قيمت ۳۵۰ يورو به بازار جهاني عرضه شده است يادآور شد: مدل فوق از فناوري بالايي نظير سيستم يکپارچه مکان ياب A- GPS با نقشه هاي مجاني نوکيا، سيستم WALAN و سيستم پرسرعت HSDPA 3G بهره برده است که دانلود سريع را براي کاربر فراهم مي کند.
وي با اشاره به ديگر قابليت هاي اين گوشي، همچون دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي با عدسي کارل زايس و استفاده از کارت هاي حافظه خارجي (مايکرو SD ) تا ظرفيت ۸ گيگا بايت براي ذخيره سازي موسيقي و ساير سرگرمي ها تصريح کرد:نوآوري اين مدل در قابليت مکان يابي عکس هاي گرفته شده و فرستنده يکپارچه FM است که قابليت پخش موسيقي از هر نوع راديوي FM در اتومبيل يا منزل را دارد.
کاظمي ادامه داد:اين مدل گوشي داراي امکانات چند رسانه اي با بهره گيري از آخرين فناوري هاي پيشرفته است و به کاربران اين امکان را مي دهد که مواردي چون مکان يابي عکس هاي گرفته شده به صورت آن لاين و نيز مختصات محل عکس برداري را روي نقشه آن لاين گوشي مشاهده کنند.
به گفته وي اين گوشي قادر خواهد بود با استفاده از سيستم پرسرعت اتصال به اينترنت، با فشار يک دکمه عکس و ويديو به ديگر مشترکان را به صورت آن لاين انجام دهد.
گوشي N78 مجهز به راديوي اينترنتي نوکيا بوده و کاربر مي تواند از هزاران ايستگاه راديويي در سرتاسر دنيا استفاده کند.
۱۲۸/ ۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا