ماهانه ۵ ميليون کاربر انگليسي از سايت هاي اجتماعي بازديد مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “گاردين”، “نيلسن موبايل” اعلام کرد که ۲۱ ميليون کاربر تلفن همراه در انگليس در وب سايت هاي اجتماعي مانند Facebook، Bebo و MySpace عضو هستند.اعضاي سايت Facebook بيشترين افرادي بودند که از تلفن همراه براي بازديد و بروز کردن پروفايل هاي (اطلاعات شخصي) خود استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “گاردين”، “نيلسن موبايل” اعلام کرد که ۲۱ ميليون کاربر تلفن همراه در انگليس در وب سايت هاي اجتماعي مانند Facebook، Bebo و MySpace عضو هستند.
اعضاي سايت Facebook بيشترين افرادي بودند که از تلفن همراه براي بازديد و بروز کردن پروفايل هاي (اطلاعات شخصي) خود استفاده کرده اند و تعداد اين افراد به طور متوسط ماهانه ۵۵۷ هزار نفر بوده است.
به طور متوسط  ماهانه  211 هزار نفر عضو سايت MySpace  از تلفن همراه خود براي بازديد از اين سايت استفاده کرده اند که در رتبه دوم پس از سايت Facebook قرار گرفتند.
سايت Bebo با ۱۶۲ هزار نفر کاربر موبايلي در رتبه سوم، Windows Live Spaces با ۱۰۹ هزار نفر در رتبه چهارم و Flixster با ۹۰ هزار نفر عضو کاربر موبايلي در رتبه پنجم قرار گرفت.
پنج سايت ديگر که بيشتر توسط کاربران موبايلي بازديد شده اند عبارت از Friends Reunited،  Where Are You Now?، Yahoo Groups، Faceparty و BBC Communities هستند.
“کنت فرگوسن” مدير سرويس هاي مشترکان در “نيلسن موبايل” عقيده دارد: در نتيجه ارايه طرح هاي تعرفه ثابت توسط اپراتورها که دسترسي نامحدود به اينترنت موبايلي را ارايه مي دهند، متقاضيان سايت هاي اجتماعي موبايلي افزايش خواهند يافت.
تحقيق نيلسن که بر اساس مصاحبه با ۱۰ هزار کاربر انگليسي تلفن همراه بود ، مشخص کرد که بيشترين استفاده از اين وب سايت ها ارسال پيام يا ايميل به ساير کاربران بوده است. ۵۵ درصد کاربران انگليسي که به پروفايل خود دسترسي داشته اند اين کار را انجام داده اند.
انگليس  335/ 77 ميليون کاربرو ۱۱ اپراتور فعال  دارد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷درصد است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا