سربلندی گیگابایت در اورکلاک آخرین پردازنده AMD

به گزارش موبنا به علت ویژگی‌های خاص این سری از پردازنده‌ها، سری TWKR برق بیشتری مصرف کرده و گرمای بیشتری نیز تولید می‌کنند. اخیراً تیم اورکلاک IRONMOD به همراه وب سایت سخت‌افزاری معتبر Tom`s Hardware، دست به اورکلاک این پردازنده جدید زده‌اند. آنها از بهترین و مقاوم‌ترین قطعات برای اورکلاک در سیستم مورد آزمایش خود …

به گزارش موبنا به علت ویژگی‌های خاص این سری از پردازنده‌ها، سری TWKR برق بیشتری مصرف کرده و گرمای بیشتری نیز تولید می‌کنند.
اخیراً تیم اورکلاک IRONMOD به همراه وب سایت سخت‌افزاری معتبر Tom`s Hardware، دست به اورکلاک این پردازنده جدید زده‌اند. آنها از بهترین و مقاوم‌ترین قطعات برای اورکلاک در سیستم مورد آزمایش خود استفاده کرده اند که از آن جمله می‌توان به مادربورد GIGABYTE MA790FXT-UD5P اشاره کرد.
این مادربورد که از سوکت AM3 و حافظه‌های DDR3 پشتیبانی می‌کند، به پل شمالی ۷۹۰FX و پل جنوبی SB750 مجهز است که ترکیب بسیار مناسبی برای اورکلاک پردازنده‌های AMD فراهم می‌کند.
این مادربورد به فناوری Ultra Durable 3 مجهز شده تا در کنار لایه دو اونسی مسی که در کل سطح مادربورد گسترده است و تأثیر بسزایی در کاهش دمای مادربورد دارد، خازن‌های ژاپنی با طول عمری بیش از ۵۰۰۰۰ ساعت، چوک‌هایی با با بازدهی بالا‌تر و مصرف انرژی کمتر و MOSFET هایی با RDS(on) کمتر،  GIGABYTE MA790FXT-UD5P را هر چه بیشتر برای شرایط سخت آماده می‌سازد.
از آنجا که پردازنده‌های Phenom II در مقابل دما‌های بسیار پایین دچار مشکل نمی‌شوند، تیم اورکلاکر توانست دمای پردازنده را با استفاده از LN2 به پایین‌تر از ۱۸۰ درجه سانتیگراد زیر صفر برساند. فرکانس پیش‌فرض این پردازنده دو گیگاهرتز است و در نهایت بیشترین فرکانس پردازنده‌ای که این تیم توانست به ثبت برساند، ۶.۴ گیگاهرتز در ولتاژ کاری ۱.۷۵ ولت بوده است.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا